24h購物| | PChome| 登入
2004-08-07 20:18:01| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

都係自己傻瓜~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日約佐個fd去街街~

又遲佐落街~

咁咪遲到囉...

點知...點知自己又傻瓜lo..

唔記得帶電話出街...

企屋企o個時明記得,但...

到落到樓下先記起冇帶
 
但又唔想上番去...

唉!!!!

搞到佢搵唔到~又擔心我tim...

真有d唔好意思~

仲死啦...佢打俾我,我細佬聽wor,點知...

佢(細佬)正係衰仔來架~

佢唔聽我唔話佢...

佢又要聽wor~但..

又唔講嘢,正係企到:哈哈~,之後?

之後咪cut線囉...

你話佢係咪衰仔來呀?

話佢衰仔已經俾面佢la~哼...

企到都要同我個fd-barbecue say sorry~

我知佢有睇我日記架....

台長: pingping
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文