24h購物| | PChome| 登入
2004-12-29 01:17:48| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又令我失望

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我好開心咁打俾b頭,佢話放工打俾佢,我好俾心機咁做埋所有野就打俾佢,點知佢又係唔聼電話,我真係好失望啊....joey放工又發脾氣,我今日好煩啊...又多野做到死,今日仲要得2個人係個埸到,想點啊...我都好辛苦ga...點解你地無人睇量下我ga??我唔知你地要我點做先開心,係咪要我咩都就哂你地就會開心d丫??
我好小會嬲朋友,但係顯然我係唔明白,點解你地會咁唔去睇量人??我知你攰都會俾你休息啦,我一定唔會嬲唔會cut line,我從未有過咁做....我好炆,但係唔關人事,係我自己既問題,好似好多野煩咁....如果你地係愛我既,就請你地唔好俾d咩hopeless我喇...我怕我受唔起...雖然係咁,但係我一d都無嬲joey,因為我知佢係咁...同佢做frd咁耐都知.....
我聼日放假喇...一定又係唔開心ga啦....

台長: ‧°o米希亞‧°o 
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文