24h購物| | PChome| 登入
2004-12-21 02:35:04| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無題目

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好夜喇,但係我都係訓唔著,咁我聼日死更喇,一定無精神番工啊...又俾d衰人話我喇~~
唔知點解好想講"我愛你"呢??哈哈!!!好可愛啊...可能我好想有人同我講"我愛你"啊...我好想快d出糧呢,有好多野都想買啊....
岩岩睇到肥明留言俾我,好開心啊...多謝你呢個朋友啊...咁關心我~~
同樣要多謝一個朋友,佢就係BB(joey)喇~~佢係就係有時好發脾氣既,不過只要我有d咩事,佢一定會係我身邊既,佢同佢男朋友都好好ga,係就有時嘈下交,不過佢地都好鍾意大家既,咁都好,身邊既朋友都快樂,ivy同啊sho都好好ga,就離結婚咁款,一定要請我啊...
唔知我既你又身處咩地方呢??係咪訓緊覺呢??係地球既邊個角落??係你b頭??or somebody??i think this time so fuck,cox i don no how can i do or some thing i should do??如果我係小公主,咁我既小王子又係邊啊??點解會唔係b頭豬既??我好怕啊....我唔知我應該做咩好,好似無左target咁喎,i asked the lord above,plx make me lucky enough...."u can sd my best love to me??"係我心裡面個個,我愛你,我對你講先,你講番俾我聼丫^^
手牽手 一步兩步三步四步 望著天>>>>看星星 一顆兩顆三顆四顆 連成線....
如你約有事我會很寂寞 ~~我獨個行樂怎可快樂??
係啊,我好想買電話啊,S700I,個陣時都同B頭講過,我都依然仲係好鍾意S700I囉...我要出...我要啊....好啦,訓覺仔嚕,不過都係唔想訓....>.<

台長: ‧°o米希亞‧°o 
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文