24h購物| | PChome| 登入
2003-06-16 15:03:49| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

誰明天高地厚父母心?(我知少少架)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Happy Father's Day!! Oh, maybe it should be Happy Parents' Day!! 因為之前的 Mother's Day 我都冇跟媽咪慶祝 (冇計啦,考試嘛!) 點慶祝?冇喎,我們日日都係父親節、母親節嘛!

星期天,就梗係返教會啦,主題係「誰明天高地厚父親心?」我都意圖邀請我 daddy 出席,可惜是唔成功的,佢話:「唔好踢我入會啦!俾返 d 空間我丫……」又話未係時候喎,宜家佢有其他o野煩緊喎!話時話,呢 d 理由我都聽o左好幾年,唉!冇計啦,唔急得,神自有衪的安排,學李牧師話齋:「努力,俾心機,唔好放棄。」收到!我係唔會放棄的,因為我相信大能的神定必帶領,冇錯,I trust YOU!!

而今次的講員係何傑博士,哈,博士果然係博士,講o野都“淡定”過人,犀利!最記佢o個句「有道理的就唔駛講咁大聲」好o岩聽,睇來我都要多多提醒我 daddy 啦……仲有何博士話要體諒 daddy 的心理壓力,又要知道爸爸都只係一個普通人,並不是完美的。呢點我知道,我知道父母雖不是完美,但我真的覺得佢地好可愛架,真架,I Love You, Mom and Dad!!! Thanks for being my parents, thanks for loving me no matter what I did, who I am, or for sometimes that I'm not lovely to be loved…..正如何博士話:「To Give and to Forgive;無論你做錯什麼事,你依然是我最愛的兒子。」又或李牧師話:「即使你激到我生蝦咁跳,我依然愛你。」要記住「雖然發脾氣係好自然,但這並不是必然。」多謝天下的所有父母,祝您們健健康康,開開心心!

arr….of course I must not miss the man above us, our Heavenly and Gracious Father, thanks for giving me everything and YOUR everlasting love. Thanks!!

《詩篇103:8-13》
耶和華有憐憫、有恩典,不輕易發怒,且有豐盛的慈愛。
他不長久責備,也不永遠懷怒。
他沒有按我們的罪過待我們,也沒有照我們的罪孽報應我們。
天離地何等的高,他的慈愛向敬畏他的人,也是何等的大。
東離西有多遠,他叫我們的過犯,離我們也有多遠。
父親怎樣憐恤他的兒女,耶和華也怎樣憐恤敬畏他的人。

台長: 山邊
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文