24h購物| | PChome| 登入
2003-05-19 22:16:50| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

肥仔,生日快樂!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係我個肥仔 (即我爸爸) 的牛一,媽咪請我們出街食飯。

我亞婆 (即祖母,但客家人叫亞婆),每年都會叫媽咪買條褲俾爸爸,寓意大富大貴喎。

而我們給爸爸的生日禮物是一條領呔加一個皮帶扣,佢就一如以往説:「嘩!做乜買咁貴的o野呀?我都有大把啦,唔駛喎。」哈!其實我們買的絶對唔係貴o野,佢每次用我們送俾佢的禮物時,都會大讚耐用、正等,再唔係話我們o徒錢啦。而每年買俾佢的禮物都係o個幾樣——領帶、皮帶、恤衫、西褲,有一段時期佢好鍾意用吊帶,我們就送吊帶俾佢。又試過送筆同銀包,但呢兩樣好耐用,而佢又好“奄尖”,銀包要長型,要多格的,最好可以俾佢插枝筆,所以我們都好少諗兩類禮物。

我鍾意叫我 daddy 做肥仔,因我覺得好得意,又親切。呢個稱呼都係我嗌先,屋企人跟住叫的。爸爸都好受落,佢唔介意我們咁叫佢,曾經有 daddy 的朋友聽到我咁叫佢,話我冇 d 規矩,做咩“爸爸”都唔叫聲。但我 daddy 跟另一個 uncle 就話:「車,有咩所謂喎,都係一句o者,幾好呀,都不知幾親切,我好鍾意喎。」哈,不過唔知係咪叫得佢肥仔多,佢小器,所以廋了呢!都可能係架,不過都有其他原因的……

我問佢今年有咩生日願望,佢話:
1) 我讀多一年書好啦,唔好讀咁多。(咁又係的,供我讀書又真的幾昂貴架)
2) 細佬大學畢業。(如無意外,仲有三年)
3) 佢老公婆行得走得。

我笑問佢做咩冇哥哥份的,我話俾哥哥知,話你生日願望冇佢份。佢就話哥哥大個仔啦,有自己的生活喎。咁又係的,佢成日話佢最大的責任就係供書教學,我們讀完書之後就唔理我們喎。但其實佢最大的願望都係一家人健健康康,平平安安,有冇錢唔緊要,叻唔叻都唔緊要。哈!所以都有哥哥份架!哥哥你唔好嬲呀!

我敬愛的肥仔,我o係度祝您生日快樂,身體健康,開開心心,年年有今日,歲歲有今朝……至於您o個幾個願望呢,我能力範圍做到的,我會努力幫您實現。其餘的,我就o係禱告裡為您代求啦!

The coolest father deserves the coolest celebration on his Birthday!

台長: 山邊
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文