24h購物| | PChome| 登入
2004-11-29 01:29:29| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新消息

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

都有兩個星期冇寫 diary 啦,其實真係好想寫多 d,咁就唔駛一次過寫成兩星期嘅嘢,搞到都唔知有冇寫漏,又怕大家一時間消化唔來,但我又真係好攰……真係心有餘,而力不足呀!所以惟有辛苦大家,俾多少少時間,慢慢去睇……

呢兩星期的工作都算係咁啦,每一日都係埋頭咁做,冇乜新突破。最大的突破就係打咗一次電話俾 Mr. Woo,搵佢教我做 P.I. 的procedure 囉……雖然 Mr. Woo 真係好長氣、脾氣又有 d 怪、難服侍、成日小事化大,但佢又真係幾有料的,喺佢身上真係學到嘢!多謝你,Mr. Woo,我會俾心機、虛心去學,但請你高抬貴手,不要嫌我蠢,學得慢就好啦!雖然秘書唔鍾意我搵 Mr. Woo教我 ( 因為佢知 Mr. Woo錫我,而佢同 Mr. Woo的關係又喺較早前破裂咗,所以佢更加唔想我同 Mr. Woo 有咁多接觸 ) 雖則我都覺得可免則免,但我覺得真係學到嘢的,就梗係要好好把握啦!我真係想學嘢架嘛!我呢兩年就係要學嘢架嘛,唔通等兩年後,做律師時先去學咩?搵邊個教呀?

唉,真係對唔住!面對秘書,我真係冇法客觀咁去面對佢,因為佢真係幾討厭!名副其實的“念精學懶”……唉,真係好討厭!就好似上星期咁,執 medical receipts、medical certificates 明明應該係由一個秘書去做,排好 chronological order,打個表出來,但你偏偏就唔肯去做,咁老細咪搵我去做囉。我做完個表出來,老細要你影 d medical receipts 和 certificates俾對家傾 settlement,你就走來問我有冇影到,亞姐,如果係影咗的,老細都唔叫你影啦!最離譜係你話:「不如等我影完,俾你對吓,睇吓有冇影漏丫」……你都痴線的,家吓 table 都幫你整埋,你咪拎住個 table 對,睇吓有冇影漏囉,咩都叫我做,咁你做咩呀?不如乜都唔駛你做,我幫你做埋,竇埋你份人工丫!哈,我梗係唔肯幫佢對啦,咪一句“得”埋去話:「駛乜啫,你咪影完拎住個表去對囉,好易啫!」跟住就轉頭走返去個位度做嘢啦!都真係唔知佢有冇病的,成日話自己好忙,但又咩都“卸”晒俾人做,我真係唔知你忙 d 乜,其實你吹水多過做嘢,d 嘢梗係做唔完啦!

仲有,佢成日用 d 責怪的語氣同人講嘢,真係聽見你把聲都覺得討厭呀!話說有一日 lunch 的時候,大家喺度傾計,我聽唔到你講的一句說話,咪問你講咩,想你講多次囉。點知你就一臉寸樣咁話:「多事」,哈,我都唔執輸咁回應:「好,你以後有咩都唔好問我。」笑死我隔離個秘書,仲叫我唔好咁寸,我只好回應一句:「睇吓對邊個啦。」哈,佢見我黑晒口面咁,之後不停撩我傾計,哈,真係荒謬!講真,我知佢喺度講笑,但我真係頂唔順佢呢 d 不論喺咩時候都要扮大家姐的衰款,真係好討厭!

跟住就要跟大家溫一溫書啦!何謂「不能」、何謂「不為」呢?唉,呢樣嘢梗係又關秘書事啦!佢真係懶得好緊要!我知佢從來都冇諗過要尊重我和聽我講,因為喺佢心目中,我只係一個細路女,咩都唔識,成日俾佢點。Fine!我叫你做,你唔做,唔緊要,咪我自己做返囉,對於我來講,你真係一 d 價值都冇,既然我自己可以一個人搞掂晒 d 嘢,我真係唔知要你來做乜!話說我們大老細係 liquidator,咁破產管理署就會 assign 一 d wound-up 的公司俾我們做清盤人。全公司有起碼二百隻呢 d cases,大老細梗係將佢地 delegate 俾唔同的律師去 handle啦!我老細就有七十幾隻。衰秘書喺我來咗之後,就將所有呢 d OR (official receiver) 的嘢俾晒我做,但 d 嘢實在太亂啦,要求整齊清晰的我,要求一個 list,等我知道邊七十幾間 wound-up co. 係由我老細負責的。我問咗秘書幾次要一個咁樣的list,佢都話冇,後來就 print 咗一個有齊成間 firm 嗰幾百隻的表出來。亞姐,我只係想要 Ms. Leung 嗰七十幾隻咋,你俾個幾十版的表我把鬼咩?我再問多兩次:「可唔可以整一個只係得 Ms. Leung 負責嗰七十幾隻的 list 呀?」你咁都唔肯去整,死都話:「冇呀,得呢個咋,如果要,就要花時間去整……唔駛啦,你拎呢個咪得囉……」fine!我話:「你有 soft copy 嘛,你俾個 soft copy 我啦!」轉頭就返埋位做嘢。唔駛半個鐘,我就整好個 list 出來啦,一共係 75個 files。See?邊有話冇的啫?咩叫冇呀?咩叫整唔到呀?只要你肯去做,邊有話唔得架?你懶就懶啦,諸多藉口!呢 d 咪叫「不為」,而唔係「不能」囉!

唉,老細見我整到 d 嘢幾整齊就叫我教秘書整喎……我好驚訝咁話:「吓?你教啦!」哈,嘥氣的,我教佢,佢咪話:「唉,我都係唔識整呀,都係你整埋佢啦!」都嘥氣的,我得閒幫你教女?你自己的秘書都唔好好去管教,冇理由要我幫你去教啫,況且你又唔係唔知,你個秘書都唔聽人講的,點教啫!要我嘥時間教佢和求佢做嘢,不如自己做埋佢,等我取代埋佢,趕佢出局好過啦!

哈,我好過份呀呵!哈,算啦,我都係呻吓啫,唔理佢咁多,做好自己的本份就算,我冇必要和冇能力去改變佢,咪由佢囉!

哈,秘書將會喺 1/12 – 4/12 放假,真好,難得有幾日可以耳根清靜一 d!

*********************************************************************

又係時候講吓 d 開心嘢啦!上星期六晚約咗英嬸影畢業相,因為舊年冇同佢影到,應承佢今年搵佢影返,我仲問拉架仔借埋舊年件金色袍,咁就一次過影晒舊年和今年的。本身唔諗住搵其他親戚影畢業相,費事打擾大家。點知英嬏搵埋其他親戚返來 bbq,咁我搵得英嬸影,冇理由唔搵埋其他親戚影架!咁我成晚就同大家影咗好多相啦!真係俾 d 閃光燈閃到睇唔到嘢呀!多謝晒!

星期日就約好咗雲姑姐喺教會度影相,順便咪同 d 教友影埋囉。雲姑姐送咗紮好靚的花俾我呀!真係好靚呀!多謝晒!哈,楊太問我:「秀華,邊個靚仔送紮咁大紮的花俾你呀?」哈,我只有好羨慕咁回答:「我都好想呀!可惜唔係,係姑姐送的。」哈,紮花真係好靚,但要我拎住紮花咁喺條街度行,真係咪搞,太樣衰啦!星期四就同穎雯和姑姐影相,咁就同所有親戚影晒啦,哈,估唔到今年都影咗咁多相,hehe,曬相又好貴啦!

最可惜都係唔能夠影返張一家六口的全家福……可惜,可惜。

哈哈,tiger 妹妹睇咗兩張相之後,話我靚咗好多呀!哈哈,多謝晒!呵呵!你真係識講嘢架啫,氹到人地鬼咁開心!

*********************************************************************
星期五跟同事叫 pizza 食,今次我們食 Pepperoni,都真係好好食呀!yummy!星期六同靚女秘書珍妮絲 (Janice) 和 trainee 麗莎 (Teresa)食早餐,原本想食 KFC,點知 PP 間 KFC 執咗,好失望咁惟有走過隔離食 M 記。Lunch 就同同事喺 office 叮熱星期五食剩的嘢食,都真係好飽!之後,成三點幾先離開 office,就同靚女秘書行咗一陣街,四點幾走咗去大家樂食 tea,傾吓計,不知不覺咁就傾到成六點九!哈,嚇死媽咪呀,雖然佢知我同秘書行街,但冇諗到我會咁夜都未返去,又冇打電話俾佢,搞到佢好擔心,擔心個女會人間蒸發呀!因為我不嬲都好有“交帶”的。佢今次打咗成十三個電話俾我,但我又聽唔到喎,所以更加嚇親佢!真係對唔住呀!我以後都唔會咁大頭蝦架啦!唔會再叫你擔心架啦!

*********************************************************************
又到聖誕啦!話俾大家知丫,一年咁多節日入面,我最鍾意的就係聖誕節,因為聖誕節好有氣氛,處處的裝飾都好靚,最靚的當然係聖誕樹和 d 燈飾啦!當然,更重要的係因為我喺聖誕節洗禮架嘛,我今年七歲啦!感謝主!求祢叫我好好預備自己,為主作工,求祢使用我,阿們。

台長: 山邊
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文