24h購物| | PChome| 登入
2004-02-09 00:01:23| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好耐無寫..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐無寫過日記, 唔知點解, 唔想寫, 連留言板都無覆(但我有睇的), 太對不起了, 我就是這樣三分鐘熱度呢! 前幾日都想寫, 但唔知是咪太耐無寫, 唔俾我login, 搞到更加懶寫..

講下我最近的生活啦, 其實今個假期日日都是玩和hea, 不過就是了很多地方, 最正都是入嶺南和元朗, 感受到人地hall 的氣氛, 唔知是咪隔離飯香, 覺得那裏好舒服, 有家的感覺, 我無hall 住, 就在friend 間房感受一下自住的感覺啦。

另外經過sem-break 的一輪購物, 我已經生活在赤貧線以下了, 其實起初因為諗住剛剛搵到份幾正的補習, 咪洗左先算囉, 點知, 佢無端端打黎話開學就唔洗補, 真是呆晒, 最後今年的利是要全部貢獻俾我的mp3 和 Jordan 8….

開左學兩個星期, 仲是無咩mood, 因為我想下年讀minimum credit, 呢個sem 應該會是我u-life最多credit 的一個sem, 換言之是最地獄的一個sem, (小丙, 最難的intermediate accounting 仲要俾條死廢柴謝天華教, 乞衣, 真是想出去打佢, 係度誤人子弟…), 但諗住下年最後一年一定要過返天堂的生活, 我一定會頂落去的~~

台長: 星星
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文