24h購物| | PChome| 登入
2006-04-13 00:23:33| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

樓下大爆炸

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨晚收工時阿媽打黎,話好大鑊,我心諗,有咩大鑊野我未領過,跟住佢話樓下恆生銀行下午爆炸,有人死左,嘩,即刻打左個突,我平日放假好多時都會去銀行打簿和周圍行,仲要剛好是二三點樓下世華有tea食的時候,好彩唔是星期六~

返到屋企附近,特登行天橋睇下對面搞咩,見到周圍封晒路,巴士總站變左警車總站,超多人圍觀,我都要行平台先入到樓... 返到屋企,原來先知唔是恆生,是偉影樓爆炸,但爸爸話﹕嘩,真是好彩,我走過無一陣就爆炸~~

真好彩,唔是上電視那個是我....

屋企附近都唔知咩事,鑊鑊新鮮鑊鑊甘... 好似我咁...哈....

不過命大,次次都過骨,無事..

其實都是那句,好多野都是整定,婆婆無端端在大堂等lift都會被炸,真是有無可能呀... 唉...整定...

再一次證實,請珍惜~

下星期返大陸三個星期... 這時候讓我refresh一下,也好吧!

台長: 星星
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文