24h購物| | PChome| 登入
2006-03-05 16:51:39| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

活在水深火熱

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

究竟,我想到那裏﹖

不知為何,最近唔想講野,亦無咩野可以講,可能多野做,變了,又可能自己諗埋一邊....

說回來,這段日子多野做到阿媽都唔認得,簡直活在水深火熱,感覺到周圍好重怨氣,真是做到爆粗反"木台",我俾返一皮野佢呀做到咁呀,佢阿爺!~

星期一想問朋友一個問題,猶豫了幾天,最後問了,而且討論到扯晒火,我始終都好執著,sorry,我唔想變到咁....

這兩日終於有覺好訓,回氣回得快左好多,過了兩天好靜的生活,relax 返少少。

昨天終於買了LCD電視,哈,屋企好似發左達咁,Samsung ’26,其實睇中部最新Samsung M6,但屋企細..放不下.無計.. 不過都好開心,因為俾屋企人煩左好耐,最後買好,又了左件心事,good~

昨晚見到阮瑶瑶,佢陪我食左陣飯.....竟然,有人在存錢機提款,哈哈,仲要話現在d機轉左gei,真是笑到咀爆,哈,不過其實這不是蠢,剛相反,是太聰明,我知道的..

筠說我變了,因為每年我都會親口跟她說Happy Birthday.....唉....我都唔想..

我呢排唔知做緊咩,每年這段時間好似都是這樣子...

剛才睇新聞,有旅行社組團去看世界盃決賽,大約3萬蚊,唔貴喎,張飛都成皮半啦,唉,不過現在去都無意思,無mood....

http://the-sun.orisun.com/cgi-bin/hotnews2.cgi?a=news&b=20060305&c=20060305015111_0000.html

難道一個人去﹖唔通入左波,同隔離條德國佬講,Hey man~ yeah ~ give me five!!!!! 然後返酒店訓覺...crazy..

如果遲一年畢業就好了....

希望有一天,可以現場為國家隊打氣..

終有一天,我一定看到世界盃決賽,而且我要兩個人看~~~


聽返"閉目入神",仍然是咁正~

台長: 星星
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文