24h購物| | PChome| 登入
2006-02-24 00:29:49| 人氣79| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

奇奇怪怪

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近真是生人勿近,連續幾日心情差,其實我都唔想咁,可能因為唔夠訓,我一唔夠訓和肚餓就會好燥,記得上星期幫擦膠慶祝生日,小丙,昆我地等左大半個鐘,於是拉大隊走人...之後去左金滿庭,仲好味!!

有朋友問我好不好做account,佢想轉科,我唔知點答佢,未做過,是唔會感受到,正如我們那時一樣,唔,聽多一點再考慮吧..

收到個email,條氣終於順返少少,總算似返句人話...

老實說,工作,一係為錢,一係士為知己者死,兩樣都唔是,還憑甚麼叫人跟你賣命..

其實...最近我應該很開心才對,但事實又不盡如此,不過又唔是唔開心喎,奇奇怪怪的... 聖誕過後,去澳洲旅行好不好﹖


"想聽"好正....聽完...好平靜...
如果寧靜中感到害怕 送你相擁有用嗎
會為你添上顧慮嗎 可安心嗎
平靜的海 仍充滿熱情暗浪
想聽出變化 想聽出記掛
想聽聽到嗎 容我念掛



卿本佳人..

台長: 星星
人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文