24h購物| | PChome| 登入
2004-08-24 16:21:10| 人氣269| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

濠江之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

22.8.04 (星期日)

一大清早就起身出門口,好想繼續訓呀~~~~! 今日又係我地既家庭樂呀! 我同事先話好羨慕我成日同一家人去旅行! 哈~ 因為我有一個五星級的家囉~~ 但係重會一兩個麻煩人既……

早餐: 信德中心美X快餐 – “我都去澳門重乜重要食香港既澳門茶餐廳喎!?!?” 我老豆既然食餃子呀…… 好驚呀~哈哈!

邊食邊等二家姐佢地,嘩~ 都好多人去喎! 一家人去就最多! 我地搭九點幾既船過澳門,差不多十點到去到,嘩~ 人山人海囉~ 唔知重乜今日既海關咁鬼死慢,重要排哂蛇餅,真係未試過! 早黎都咁多人,遲少少未重死!! 出左海關去左info. Centre睇下今期有咩好介紹啦,嘩! 簡直資料充足,重有本叫澳門飲食既書仔設計精美,唔錯唔錯! 點解香港冇d咁既野既? 定係我唔知有呢d野架呢? 其實,我地既參考書已經準備好,個d純粹攝下~

第一站午餐:
行去酒店,我地今晚係住置地廣場,即係法老皇! 由碼頭開始行,行左去金沙對面個唔知咩鬼既回歸紀念廣場,貌似會展出面咁啦! 都係路過睇下金沙之嘛,間金沙設計都好娘囉~ 唔知入面會係點呢? 今晚先去!! 去到酒店,搞好哂手續放低d行李就出去,因為2點先有房比到我地! 然後搭車過乙水仔,去到新世紀我地選擇行路去峰景食蟹粥,行到我地死下死下,雖然微雨都好熱,落下唔落下咁,尚可啦! 點知去到未開門喎,開夜晚六點! (蘇生蘇太睇漏左營業時間!) 唉~ 唯有轉去夜晚食啦! (夜晚食一定要早訂位) 哪哪聲截巴士去公食,食左一味叫忌廉蟹,好好味呀!!! 但唔知點解呢位蘇先生可以食到d汁飛黎飛去,十隻手指都係汁囉!! 咁岩又播奧運精華,咁岩又講踢波同籃球,終於有返d新鮮野睇下! 重好鬼精彩囉~ 精華片段都睇到成場人V嘩鬼叫,包括我地在內啦! 食完個晏仔,重去食木糠雪糕,木糠即係餅碎,係碎哂個隻! 嚴重警告蘇師奶食榴槤雪糕咪再伸埋黎問我食唔食呀! 你成日都玩我既!!! 個度已經夠味架啦~ 你重要伸過黎…我暈啦~

第二站: 住宅博物館
哈~ 原來就係向公雞對面有條叫”跛腳梯”既樓梯,行上去就係架啦~ 上到去都幾靚架! 有四間大屋,其實都可以叫冇野睇,入到屋好多野都欄住哂,只可以係出面望,一場黎到睇下都好呀~ 最後一間屋係gallery黎既,不知什麼墨畫! Sorry! 我地真係唔識欣賞! 一入去呢間屋,入面有個實Q叔叔見到我同蘇太就好驚奇就話:”嘩~ 你兩個姐妹黎架?! 咁似樣既!!” 車! 嚇死我地咩! 原來你講d咁既野!

由呢一站開始,我地已經分成三組各有各行,我老豆重話都冇野睇既!!

第三站: 死啦~ 我唔記得左去左邊tim! 好似係搭車返過去酒店!!! 點知重未有房喎! 已經三點啦! 有話兩點有房! 唯有坐向大堂等一陣啦~ 好彩都唔洗等好耐,間房都ok架! 係我第一次係澳門住酒店最乾淨最大既一間,最被重好舒服,因為我最憎琴毯吉死人架~! 重要入到去係光光猛猛,最緊要係個廁所唔好黑蚊蚊,所以呢一晚我沖涼都沖得慢d,平時黑蚊蚊個d廁所係以勁速進行,因為我怕鬼! 今次我重鎖埋門,平時閂埋就算! 咪又係因為我怕開唔返到門兼怕鬼! 好似好低能咁!! 然後落左去法老皇賭場參觀,好煙呀~ 會唔會窒息架~!!!

第四站: 當然又去食野啦! 一個都唔早既tea time,我地行左去生利食,沿途行左入葡京,嘩~ 龍蛇混雜! 重好多北方”街麗”搵食! 沿途行黎個陣都有好多企左向度,有d重非常猖狂見到單身男士就會繞住你,少d定力既都死! 不過d樣都唔係叫標青,反而d馬伕樣又幾好樣! 賭場就冇入啦! 原來真係有個賭廳叫水晶宮架bor! 我地以為記錯,因為過海關個陣填表有一項寫澳門地址,蘇太話寫葡京,我話入面既水晶宮賭場邊張檯! 去到生利我叫左豬扒飽同阿媽兩份,好好味呀! 好飽又夠熱夠脆,又一新發現,繼上次個間呢間都唔錯! 跟住又去左文化博物館睇押鋪同金庸,個押鋪都幾好玩,阿老豆係最投入既一個,估唔到呢間野會係手信街出門既鋪頭混埋一齊,唔講都唔知,更加唔會入!

第五站: 又搭車過乙水仔食蟹粥,好彩一早訂左位,唔係有排都冇得食!! 唔知係我又肚餓定真係好好味囉! 我食左好多野呀! 今餐晚飯勁好味呀! 特別係個蟹粥同肥美既鱔,真係肥肥白白勁好味呀! 都唔知點形容既好味~~~ 呢間咪滔滔係電視介紹過架囉! 岩岩重正窗口位又對住個電視,岩岩做緊乒乓波,一場好癲既球賽4:0! 隔離檯個一男一女好堅既,食左好多野呀! 同我地一樣既野黎架! 我地7個人叫既食送,佢地都有,除左個田雞,重要食哂! 佢地都幾大食架喎!

第六站: 返返個去”倒錢”,大家姐同肥K返酒店話要睇神探大結局,加上佢地前個星期先去完金沙,得返我地五個,入到賭場真係好靚同出門既外形真係唔同,今朝我先話佢核突! 可能係樓底高,d煙散都散得快d! 我同二家姐用左100蚊玩1毫子同2毫子既老虎機,輸哂! 贏左又輸咁啦~ 加上都唔知點樣叫輸贏,純粹部機想點就點,我試過嬴左90個2毫子,呢個二家姐一野就同我輸哂,因為買左一鋪7.5 (15線5注,其實一定必中既但唔知點解咁手臭!) 又要換代幣玩,冇左個d跌錢聲兵兵bowbow,重知點都唔會拎返尾數啦! 點都要玩,都唔好玩既! 呢度玩百家樂為主,檯細細又多又迫,都唔係幾爽架! 最細300蚊一鋪,樓上係1000蚊一鋪,嘩~ d人真係有錢,輸左幾鋪都面不改容! 堅!! 玩左一個鐘就走人返法老皇玩,都係呢邊既老虎機好玩d!!! 不過就貴d,2蚊最平,10蚊得一部,有5蚊既都! 今次輪到我拎100蚊同二家姐玩,輸淨幾蚊,又贏返20蚊,玩左好耐,行去睇阿媽同偉哥玩5蚊鋪好貴既跑馬仔,點知有兩鋪我阿媽家姐亂咁贏左百幾蚊喎! 以為買個隻no.既馬,原來我地係咁左組合係第二個no.既馬,就係咁多返百幾蚊,我地加入戰團”倒錢”,好好玩架~ 隔離有個人買大包圍即係必中,係咁贏錢! 都唔夠玩輪盤個個坐左好耐,我地入黎坐到我地走都未走,輸左幾盤5蚊! 好啦! 有一鋪馬仔係一賠2000! 即係中左有10000蚊,二家姐問贏左第一時間做乜,我話打電話返香港,二家姐話我地個個都係度,打比邊個? 打比哥哥叫佢係碼頭接我地呀? 佢叫幫手拎d 5蚊呀! 我話中左邊有咁多個5蚊嘔出黎,掟都掟死! 偉哥又話我地兩個白痴,中左係響鐘架! 2000個點嘔出黎呀!!! 打一個電話都要8蚊一分鐘,所以我要用sms,最少2蚊平d嘛! 加上家陣係用香港響聲,即係冇人知我去左澳門,但係今日特別多電話架喎!!! 玩到一點到,輸淨25蚊,我叫阿媽比我拉老虎機,最後一個竟然中返50蚊! 都好彩冇輸哂! 之後出左去買生果雪糕食,食完沖涼睇埋體操就訓死豬咁~~~zzzzz


24.8.04 (星期一)
第一站:
一大朝早,阿爹阿娘好早出左去食早餐,得返我一個訓到九點幾然後去搵蘇氏伉儷游水食早餐,本來係酒店附近食,點知好多鋪頭都未開門,但係北方街麗好早就企哂向度! 我地三個著住套睡衣行返去生利食早餐,我又冇帶眼鏡出去,唸住游水就唔帶架啦! 我地都冇唸住行到咁遠囉,我地套睡衣唔講比人知以為係t-shirt短褲,我著波鞋佢地著人字拖,千祈唔好撞到熟人! 當然又係途經葡京,點知偉哥冇帶錢喎! 當然我地係任何錢同身份証都冇架! 唯有咁錢啦! 點知得葡幣又要收手續費,佢地講笑話賭返鋪先! 當然冇可能入到去啦,除左我,我拉埋長條褲就可以入得佢地唔得! 我今朝又食左一個豬扒飽,重飲左支維他奶,好飽~~~ 食完搭的士返去酒店,放底個外賣早餐比大家姐佢地,佢重未起身! 落到泳池,好凍呀~ 個池又勁細勁淺,游幾步游完,又多小朋友左穿又插,最後跳入個按摩池先唔凍死! 坐向度浸囉~ 提唔起興趣游水,好多人入都佢都好似我地話個泳池唔係fa……可惜佢冇室外泳池,就有應該好少少,因為個度開到個冷氣好行呀~~~!!!!! 一上水即係標入去沖身,唔係就會凍死! 返上樓即刻沖涼,然後過佢地房睇電視打發時間,佢地又落左去賭場玩!

第二站:
今日既lunch就係上觀光塔60樓食buffet囉,冇唸過又係好好食囉! 定又係我肚餓呢? 上面有係旋轉餐廳黎既,夜晚唔知會唔她靚呢? 伸過頭望上去會見到有人好敗家比1000蚊行一個圈,我問偉哥如果我比一千蚊你你會去玩行一個圈定去金沙賭一千蚊? 佢反問我你係咪比我先,係我就賭啦! 係咪比我先得架? 我冇佢咁好氣,我話咩叫如果呀!!!

第三站:
食到飽飽搭車去手信街買手信,返出黎個陣竟然見到丁姨同姨丈(應該係叫姨媽姨丈呱…… 重知係阿媽d親戚啦!) 點知前頭個對夫婦同大家姐見唔到喎重要過埋馬路,肥k唔識就話者!~ 我地三個行後既見到,重叫佢地行返過黎,夠鐘要搭船啦! 傾咁耐~ 重知唔叫你地啦! 跑返個對面搭巴士又塞車,真係今次要跑入去碼頭,都幾趕下,阿媽重話唔跑呀!!! 加快腳步行…唉! 都係老豆縱慣呢位小姐,唔係洗乜家陣變左個肥師奶,最鍾意伸手牌(搭的士)先得架! 上到船見到個小食價目表,嘩! 咩的嗒糖黎架成8蚊咁貴,偉哥話食完會唔爆炸先!? 真係貴到死!!! 又唔知擺左幾耐!!! 好支力呀~ 跟住一訓就訓到返香港,見到九龍站有個新樓盤叫凱旋門,個設計真係好似凱旋門咁中間穿左個窿,乜家陣興咩? 澳門又有座爛尾樓都係下架! 點解我知係爛尾,的士司機講既! 澳門既的士司機好鬼熱情,重好多野講! 有個重教我地去買基金是死,數口又快!!!

最後一站:
排隊等過海,點知阿媽阿爹一齊實黑仔,前頭個女仔唔知做乜,企左向度走唔到,唔知等乜,我地決定排第二個先好快出到黎,之前條龍郁都未郁過!!! 出到去老豆話不如搭巴士,我同阿媽都冇佢咁好氣,無野搵野做,由中港城要行返去海港城先有車搭,咪傻啦~ 我請搭的士都唔係好貴,加上放工時間一定多人搭巴士,無謂辛苦啦! 搭的士又唔係行尖咀個邊唔會塞車! 好啦! 打比阿聰問佢搵我重乜啦! 佢重問我有冇買手信,我當然有啦! 本來唸住一盒鳳凰卷同一包花生糖佢同咀榮兩份食啦! 點知阿聰講笑話係咪一盒先,我話係呀! 返到屋企咀榮問我買左乜比佢,我話花生糖,又學佢上次咁講”你係值一包花生糖咁多” hahaha,佢竟然話唔係fa,我話係呀重好過有人食左我包芒果乾呀! (因為蔡爸爸食左我飽乾,然後咀榮比我拆骨!) 要食咪問阿聰囉~ 都未得閒比佢! 佢係咪話我問一包花生糖比佢,我咪話返佢囉! 我平時去旅行都對你不薄啦衰仔! 信唔信我唔買呀啦! 真係唔話你都唔得,慘過教仔!!!

夜晚落街食飯,阿媽問我今朝係咪見到鬼? 我話下,冇呀! 佢話老豆聽到我今朝講鬼呀鬼呀! 一定係發開口夢啦! 琴晚玩到咁夜又支力,一定會啦! 唔夢遊行黎行去算好啦! 點知阿老豆話係酒店聽到姨媽把聲,唔係fa! 發夢呀! 你唔好同我講間酒店有鬼呀,等我重一個人向酒店! 正值七月節好邪架嘛!!!!


Photo: 好多人呀 @ 澳門市政廳

台長: SaSaSa
人氣(269) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文