24h購物| | PChome| 登入
2004-08-17 22:43:22| 人氣173| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

兇案現場

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

圖中所見,案發現場係發生於2004年8月,現場地點就係我公司,無錯! 係我坐緊個位一擰轉身就見到既"兇案現場",呢度已經成為本公司三樓既新景點,兇手們已經搬返上六樓,加上一班裝修工人既傑作,呢度同一個垃圾崗無分別!!! 因為公司大裝修,暫時冇位安置我地,只好坐到月尾,一到9月3號,我就正正式式搬上7樓,終於有返個似樣既位做野啦!!!!

病左成個星期,慘過死~ 又餓到死~ 一齊零食被扣押,就算食得我都死得! 差不多捱到星期五,我唔知自己好返d,重走去食埋d藥,點知食完好痛,因為弱力太強,重痛過唔食! 不過阿媽話最好傍身,所以袋藥重係度,係不久既將來一定比我掉左去~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

星期五晚,我好勤力做我既功課,連街都唔去...因為出左街返到屋企我又唔會做架啦~ 冇功課交就唔好啦! 最後我都係掛住睇下電視,搞下呢樣個樣,11點幾先開始做功課~ haha! 今晚好多電視睇,有好慳皮既港姐show,真係好悶,我都係睇d唔睇d,今年個三位港姐真係唔係話太靚~ 呀冠軍有d似湯寶如加袁彩雲合體!!! 等到一點半左右,等左好耐既奧運開幕禮終於做啦! 之前既節目廢到無論,同奧運班主持都差不多~ 唉! 但係個開幕禮真係好正呀! 好堅呀! 一邊睇一邊同咀榮chat,最後都係要停手要等到買廣告先繼續! 哈~ 你個死仔襯我病來我命,雖則好返少少,就約我去蘭桂芳玩,其實係佢想玩! "你唔劈得咪飲果汁囉" 咁我去黎重乜喎!?!?!?! 又要我去約阿聰,你兩個玩我呀! 自己又唔約,阿聰好爽快就應承我,重問點解唔入大埔? 咀榮話佢咁答你肯定有問題啦! 我最後睇到3點半決定要訓覺~~zzz

星期六,我隔離個同學仔Joyce返到黎勁標冷汗,好唔舒服喎! 我又放底左個袋仔係屋企,唔係都有止痛藥比佢止止啦~ 學校又唔可以提供藥物比學生,最後上左半堂佢頂唔順走左!! 淨返隔離個個同學仔Vivian,佢話比我聽下堂開始佢唔返啦! 所以連考試都考唔到,佢原來返美國開學,原先佢想報讀既時間應該係5月個期,一星期兩堂,佢計過讀完重有幾個星期就返美國! 點知個期無人報就迫住去左呢度讀,佢話重好過係屋企悶喎! 呢個同學仔又係一個好堅下既人! 琴晚做完既功課,就係將阿sir上次比既題目,用韓文寫一次然後朗讀返一次出黎,今次唔係叫名就讀,係鬥快舉手先到先得! 都好玩架~ 唔係有掛都未輪到我讀,今次阿sir讚我Good! 哎呀~ 好開心啦! 繼上次用韓文寫岩何文田個三個字,又一次比阿sir讚! 好...唔好咁high,唔係又失常...下次錯哂咪大獲!!! heheheheh

放左學都知今晚係出唔成街架啦! 咪聰少囉~ 唔怪得咀榮成日叫你做屎忽聰! hahaah!!!!

星期日夜晚出街食飯,唔知係咪餓左好耐,我竟然食左好多野重食哂! 重同阿媽講我餓左成個星期啦~

星期一,我隔離個位妹妹仔Panda自上星期係咁話要選港姐,發明星夢~ 成日都問我,"我有冇資格選港姐呢? 又要識多國語言又要叻喎... 如果我靚d瘦d一定入圍啦~ 我真係好想選港姐呀~!!!" 我話你咪去試上囉...22歲未超齡喎! 如是者,我每日對住呢個妹妹仔...基本上係唔理! 佢講既野真係有d似一個小朋友一樣,一樣咁低能~ 竟然有人低能得過我....重更嚴重個隻!


Photo: 兇案現場,我真係好想畫個人仔向地下......


☆ 咦... 終於決定左啦? 都係時候架啦~

☆ 就快有野睇~

☆ 你係咪傻架!? 好無聊呀~

☆ 我想打敗你!! 不過很難......

台長: SaSaSa
人氣(173) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文