24h購物| | PChome| 登入
2004-08-15 02:40:29| 人氣113| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

那天晚上我很痛......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期日凌晨,我個肚突然好痛,起初我以為自己發夢,因為發夢夢見我唔知玩緊乜整親好痛! (咁迫真~!?) 再目訓,又好痛! 起身去廁所,又唔係喎! 又爬返上張床,重係咁痛既,重要係越黎越痛,入廚房食必理痛...跟住痛到喊叫阿媽起身,然後阿媽同我查藥油,都幾舒服下,跟住就訓著左...其間我都重有痛! 但係好眼訓......

第二朝起身,好鬼痛,無理,換衫返工...終於頂唔順好似隻蝦米咁訓左向地,等老豆黎救命! 打電話約時間睇醫生,唸住睇完就返工啦~ 鬼整姑娘話醫生今日要10點9先返,好...唯有等! 然後又訓左... 到阿姑娘打比我去睇醫生,醫生話我胃抽筋喎! 唸住冇咩野啦~ 不嬲腸胃勁差既我小意思啦...係好痛o者! 止左痛就得啦~ 醫生話開d特效藥比我,等我個胃舒服d! 飛的返公司食藥先,然後做埋d緊要野先啦! 今日阿Step開始放假,所以我會多左野做! 返到公司都差不多11點左右,搞搞下已經lunch hour,食埋頭先個半個飽再食藥休息一陣啦! 到兩點個陣我都冇咩野既...小小痛梗有,開始面色蒼白,我以為食完個d白色藥色冇抹咀先白啦,抹左無耐,Panda話你好面青口膏白喎!不如返屋企啦~ 其實個陣我唔覺有咩野! 差不多4點幾我頂唔順忍到5點走人,又係飛的啦! 我成個人開始好軟,返到屋企前姑娘打黎問我有冇事,我話重係好痛,但佢冇反應只係話你有事就打返黎再睇啦! 上到樓,勁痛~ 突然有一股胃氣想......嘔......終於嘔得出啦! 好辛苦~ 阿媽返黎再覆診,點知阿媽同醫生講要我打針,我話唔打...死都唔打! 醫生都知我好怕打針,點知醫生話少少痛唔怕重好過痛一晚,重要唔知幾時痛完,加埋阿媽把口,我喊住話唔打針,最後都係要打! 姑娘就笑我成機撒嬌,好魚囉我! 我呢世人最怕打針,我真係會喊架! 但係打完真係好好多...... 返到屋企食完通粉食藥沖涼,然後一覺天光~~~zzzZZZZZ 完全唔知個晚發生咩事,淨係聽到阿媽又同家姐佢地講我唔肯打針喊,真羞家!

星期二食完藥換衫返工,但我重見暈暈地,以為藥力未散啦! 點知又黎扮蝦米,最後老豆陪我入Q.E睇急症,無良老豆重話行去Q.E好唔好,玩野咩! 因為係屋企去Q.E.好近,行係最快,搭的士要兜路,最後都係行到去搭103個到搭的士,因為唔洗兜直路轉上就係急症室,多謝15蚊,老豆話唔好意思叫司機收16蚊,不如收20蚊啦!!!!!!!! 收多一蚊都唔知多謝你好唔好!!! 加陣睇急症比以前很麻煩,重好耐,一睇就睇左三個鐘! 中場當然我訓左啦~一個鐘頭後我終於見到醫生,其間醫生重有一個病人,只係拉埋個簾,但係好大聲講野,即係係個幾格既人都知個個人發生咩事,醫生見到乜野既人就問乜野標準問題,好流暢...... 我只係答有冇...答答下亂左,因為醫生問有冇食煙飲酒,我答冇...下一條...咪住! 我有飲酒,不過係星期五韓燒個日既事,完全都冇乜關係,只不過醫生問我呢幾日,咁我咪當星期五都係呢幾日囉! 重有一條我唸唔到會問既問題,當然係冇啦! 不過係奇怪又咩關係!? 醫生要我打針,我話又打呀! 我琴日打完可唔可以唔打! 佢就笑住話唔打唔得! 我話唔打都唔打啦,因為好痛! 新手姑娘打針,痛到我大叫好痛,識唔識打針架!!!! 我又唔記得之前同佢講我打完針會暈,係我大叫完著返好條褲,我已經跪左向地下,姑娘嚇到撲埋黎扶住我出去搵老豆,然後有個藍色衫既阿姐話你個女係怕打針先驚然後暈,無野架! 跟住我就聽到老豆好細聲話"贛居! 你都傻架!".........

無幾耐眼前變返彩色電視,之後又返要驗尿,又唔知點樣老豆同綠色衫既阿姐發生輕微口角,老豆當然冇繼續啦! 唔係有排等! 搞下搞下都好耐lu~ 又要見返醫生覆診,又要落返樓下等拎藥,就係咁一個上晝既時間去左睇"急症"!

已經迷迷曚曚......都唔知呢幾日做過d咩,淨係知食完野,好胃就好痛~~~~~~


Photo: 好難食的白色藥水&勁難吞到落肚既藥丸...(因為非常口乾難吞!!!)

台長: SaSaSa
人氣(113) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文