24h購物| | PChome| 登入
2004-08-20 23:50:30| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

餃子

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

19.8.04 (星期四)

今晚去睇餃子,好失望……越期待既既戲竟然係咁差勁! 上次咪江湖囉~ 唉! 重知睇三更2啦! 起碼重有兩套日韓電影好似好少少咁……至少韓國個套有李柄憲做呀!!!! Ar……………!!!!! 琴晚簡直係睇緊一套三級情慾片囉…… 睇住千fa就想笑囉! 都係白靈好戲d! 梁家輝隻跛腳都好堅下喎! 呢套戲係比較血淋淋,搞到我冇咩食慾,手上既零食係原封不動,連支檸檬茶都係飲左半支都冇……

出戲院門口,真係要行快兩步,唔好人知我岩岩睇完餃子囉~~~~~~!!!!!! 行去翠華醫肚,唸左好耐唔知食咩好! 跟住我同阿虫表妹發現有波菜餃喎......應該冇記錯係…重知係餃啦! 想唔想食呢??

我突然間有個突然好富貴既表妹……k700i 無貨喎! 我突然間又好似好富貴咁買左k700i都有一星期,又去左H2O買洗臉野...點知! 唔好提... 虫表妹係我買左之後成日勁講唔好比我見到我用呢個電話,又呢樣個樣……因為佢好想換電話囉~

返到屋企,同阿聰傾左一陣都唔知幾耐既電話,哈~ 我幾時突然熟到同佢有咁多野講架? 佢簡直又係一個咀榮既化身! 佢突然話悶叫我出黎睇餃子,"我睇左啦~!" “咁快!?!” "不如等睇三更2吧啦!" 加上就黎都12點重叫我出街,又玩呀!! 佢又話比我知咀榮今日又去睇喎! 哦! 你個死仔呀! 又話唔睇又走去睇!!! 沖完涼,死都要睇埋今晚集楝篤神探先訓,差不多都點半……好眼訓呀! 之後又有個勁豬事八卦既輝龍懶係關心問人做咩重唔訓,你好乞人憎呀又叫人做豬頭! 再叫殺左你!


20.8.04 (星期五)

食完lunch,我帶左Panda去老闆娘到修甲,呀~ 我真係好耐冇去老闆娘到,因為懶得行過去西九龍中心,你知下晝幾熱架啦~ 我今日又試左樣新野,古法線面! 呀~ 今次係線唇! 都冇我想像中話真係好痛,但係Panda試完勁標眼水……hahha

唔…係我地最不受歡迎既排行榜入面Henry Luk同八婆許經惕除後,今次又有新成員,串爆女殺手Melody同貌似廖秀冬既Rosanna,嘩! 簡直係天生一對啦! 一個我公司air dept,一個係CLP接Janet捧睇我地a/c既人! Melody把口不嬲都勁串爆,冇人頂得佢順,連Panda新黎都中招! 唉~ 點解我突然又惹返呢個人架! 我好耐都冇同佢接觸架啦~ 黑仔! 而Rosanna連髮型都似冬冬,塊面撻左成寸厚粉,唔係你行埋黎搵我我平時都唔覺架! 嘩! 衰d講句幾似拍緊倩女幽魂既姥姥!!! 重要新上場使出一招下馬威,喂! 阿嬸! 我地唔受呢招架喎! Sam哥聽到我同Warly講比姥姥生擒,即係打黎問我佢係乜水咩post?! “講野咁X交差Y既?”…… 未來既日子我地都唔知點死,對住個咁既人……

哈~ 呀富貴表妹終於比佢向西環間3買左部K700i,即刻報喜訊比我! 銅鑼灣重要等成3個星期先有貨! 今晚咀榮又比我炳左一小穫,佢話因為有朋友生日迫住佢睇餃子,完全係一套垃圾,我終於有樣野認同佢hahaha!

隔離屋新搬黎個男戶主今日發生交通意外同人發生口角,繼而拉人出黎打,然後冒警! 點解我知咁多野,因為有個蘋果記者問我識唔識個家人,初頭我以為呢個人係推銷員之類,冇點理佢! 因為佢初頭又問我有冇大人係屋企,我想講24歲算唔算成人!? (當然冇咁做啦!) 我老豆睇緊電視背住我,以為我用緊web cam傾計,點知老豆聽到我講野好似唔對路,點解成日都聽到我講我唔識個家人,又問人發生咩事d咁正常既野係我把口發出! 然後老豆同個記者傾得好開心,因為老豆又係想知咩事睇下個記者想做乜野? 然後記者哥哥話佢今日冒警點點點,然後老豆就好認同佢,係呀!........................ 佢成日都話佢係警察黎架………下刪唔知幾多字,兩個人傾得好開心,話時話個家人呢排都唔覺得佢地出現喎! 但係睇完”神探”後成家返左黎喎! 但係哥哥仔又走左喎! 淨係記得叫我地聽日睇報紙! 最好笑既係個記者同老豆自我介紹既時候,佢話比人知我地都係睇蘋果架! 我想問老豆講左比人知,咁係咪有免費報紙睇架?




Photo: 情慾餃子


☆ 有精神分裂就睇下醫生啦~ 唉…不知所謂

☆ 點解我好似越來越憎呢個人……心個句? 口個句?

☆ 填~報~稅~表~~~~~~~~呀~~~~

☆ 星期日去澳門~ 好野!

台長: SaSaSa
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文