24h購物| | PChome| 登入
2004-05-06 21:13:00| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

嚇一跳

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今期壹周刊真係嚇人!! 如果個個真係佢,真係恭喜佢囉~ 不過最抵死既係右上角小圈圖有賭王三太個女,哈! 真係靚…… 欣宜激瘦86磅,剛剛等於我既體重! 有D人話我好輕,有D人話幾重下! 咁即係點? 好佩服佢既毅力,忍口誡食……比我真係做唔到! 家陣我重攬住阿媽買個桶朱古力威化蛋卷係咁食,都幾好味架~~

又係今朝8點左右,向屋企重睇緊報紙,”咦! 乜咁早呀?!” 個個咪係豬豬囉~ 打得咪唔方好野,咪係要請假囉! 佢近排執左隻大肚貓今日蘇得啦!!! 總共生左六隻,一隻不幸夭折,得返五隻! 佢今日做左執媽幫隻貓助產,家陣一屋十隻貓加隻狗,我聽左都嚇死左~~ 最恐怖既係佢話貓媽七點個陣生左四隻,然後擔住一隻跳上佢張床叫醒佢,血淋淋嚇到傻左! 真係好身手,個肚重有兩隻重都可以跳黎跳佢!!! 如果講貓媽厲害一胎六件(豬黎架?!),都不及個隻”經手人”勁囉!! (呵~都唔知邊隻街貓公咁堅),粗魯D講句: 一炮驚人!! 以前見阿婆隻貓生BB,只會聽到喵喵聲永遠見唔到貓仔,難度食哂落肚???? 最核突都係一地血…嘔~~~~


Photo: PS家長指引: 真係欣宜??!?! (相片經過後期加工,左邊個張人地比我架! 希望大家唔好嚇親~~!)

☆ 地鐵麥兜菠蘿油王子……好想擁有! “……我最鐘意麥兜兜”连 某期麥當當廣告歌~! ☆

☆ 狂聽容祖兒新專輯<>,真係好鬼好聽! ☆

☆ 益x多新廣告,又係講D唔講D?? ☆

台長: SaSaSa
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文