24h購物| | PChome| 登入
2020-08-01 12:36:17| 人氣297| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日你“SUDOKU”左未?

SUDOKU, 今日你玩左未?

坊間有許多遊戲,唔知你鍾意玩邊個?

曾幾何時俄羅斯方塊是我的至愛;

為了CANDY CRUSH可以廢枕忘餐;

想為自己創造理想的家的夢幻家園遊戲;

還有最近好HIT嘅「集合啦!動物森友會」。

忘了許多.....還有很多.....

可恨時間太少,要做嘅嘢太多,如果樣樣都玩齊,每日72小時都唔够用!

所以唯有選擇我認為既有娛樂性又最有益身心的玩意,因此,我揀咗SUDOKU。

為什麼?

1) 唔知大家有冇呢個經驗,就係諗到有啲嘢想做時,當正要行動嘅時候,突然腦裏面一片空白!

究竟想做乜嘢呢?諗極都諗唔起! 而且呢個問題仲好似越嚟越嚴重添!

初初我都以為係年齡問題,但後來我發現有啲人好後生都好冇記性!

就好似我姨甥仔咁,二十幾歲仔,記性超差。幾個月前,從加拿大回港強制檢疫的14天內住在我家。

有一日他竟然問我佢沖咗涼未?點解問我嘅?自己有無沖涼都唔記得?

N年前,就係因為聽説玩SUDOKU可以訓練腦力,所以我就試下玩。

點知一玩上癮,仲感覺好WORK,D記性真係好似改善左好多,個腦無咁閉塞!

2)  SUDOKU真係好好玩㗎!如上圖,有9個九宮格,將啲NUMBER填在空白格內,務求令到每一行、每一列、每一個粗線宮格內的數字均含1-9的數目字,但不能重複。

而且還有很多不同的組合,是否很神奇?

我都好佩服設計這個遊戲的人。

不單如此,我網上玩的那個PAGE,仲會有EASY, MEDIUM, HARD, VERY HARD等不同的LEVEL。

不過通常我淨係玩EASY同MEDIUM,的確可以做到眼到、心到及腦到!

比較少玩HARD同VERY HARD,點解? 唔敢向難度挑戰?

NO WAY,衹是覺得玩HARD同VERY HARD,等同于靠估而多過用腦囉!

寫到呢度突然間忘記還要寫啲乜呢?唔得啦!快啲玩下SUDOKU先!

台長: florenceshu52315
人氣(297) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文