24h購物| | PChome| 登入
2004-04-10 00:32:00| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

天陰…間中有雨…初時部份時間有陽光

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

9/4

今日唔駛返學…一早就起左身去搵婆婆飲茶~~都好耐冇見佢喇~~之後就收到衍瑋電話~~點解??因為唔知點解好耐之前佢話約左我去聽佢教會ge野~~哈哈~算啦~~我見Peni又話去…咁我就當陪下佢啦~~佢約左我地3點3係將軍澳等…但原來..個event係1930先開始囉~~仲辰佢要幫手所以走先~~我同Peni就同佢教會D friend一齊~~個感覺…到左差唔多…我地就去排隊(因為原來好多人一早就去左排)我地排得好後呀~~就係佢地話排隊ge呢個時候我就同Peni去左搵係好近返緊工ge亞Bute喇…見下佢之後就返左去同佢地繼續排隊…係呢倨時候我就打左比Billy亞哥~同佢講我依家ge 情況….但佢電話中我覺得佢好似覺得我煩~~(可能我多心啦~)算啦~~反正我今ge心情都唔多好~~(我今日ge心情係天陰…間中有雨…初時部份時間有陽光)…睇完之後亞Bute黎左搵我地…但我地因為要同衍瑋D教友食野~~同佢行左一陣就叫左佢走lu…食完少少野我就叔左屋企喇~

我今日又有send SMS比亞細~~佢都你冇覆到我ge …我唔係好想有咁ge 野發生呀~~佢唔知你避我丫定話真係唔得閒~~幾日冇出現過係我附近喇~好似失左蹤咁…呢個感覺我好驚呀…點解要咁呀~~話我知啦~~

我今日同你通過電話之後…我先發覺我對你原來都幾在乎…你依家同亞細比到我ge感覺真係好近好近~~

台長: Simon仔
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文