24h購物| | PChome| 登入
2005-04-26 02:26:43| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

24/5...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

24/4

尋晚因為derek一句口快快講左既野令到我好唔開心呀~我估唔到佢會咁講囉~我真係好嬲呀!!而佢夜晚上左黎我屋企做diss.呀~當然我都有幫佢手啦~哈哈!!

講返今日啦~起左身之後我就同左derek返屋企攞打野同食野…之後佢就返左九龍塘而我就出左mk…因為我約左peni同朱ling去唱k呀~哈哈~好開心呀~好耐冇同佢地唱過喇~不過又因為我地今朝做野都做到五點幾…所以好攰呀!!我仲訓左tim…hehe~之後我地就行左一陣…跟住我就返左九龍塘搵derek喇~返到黎佢話我知我尋晚做既野錯左囉~唉!!我真係冇用呀!!做少少野都幫唔到手…之後又冇咩野可以幫到佢做喎~所以我就睇下我自己d功課喇~睇睇下又同大家傾下計…msn icq…所以最後咩野都冇做到…唉!!

呢幾日知道左身邊好多朋友散左…又令到我諗返我自己d野喇~唉…究竟…我依家仲可以點呀?我依家咁做…又為左d咩野丫?而我一心想等ge野又會唔會俾我等到呢?有冇人可以話我知呀???
我做ge野~已經多左喇~係地鐵站...感受到我自己做既係有d多餘...無論我為佢幾多野~佢都唔會感動...對佢黎講一切都好似係理所當然咁...我都唔知點解我仲要做落去...可能換黎ge係一句『冇人叫你陪我架....你可以走架喎~』『車...你自己話黎之嘛...我都冇叫你黎!』『係你自己話黎架咋~我都冇迫你...』...我做左咁多野~係佢心目中...都係冇用架!!一次又一次ge敷衍...一個又一個ge大話...令到我攰喇!!咩野心機都冇晒喇!!

台長: Simon仔
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文