24h購物| | PChome| 登入
2005-04-30 01:39:44| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

26/4 - 27/4...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

26/4

今日一早就有人叫我起身喇~真係好呀!!之後我就睇下peni食左野未啦~點知佢話同donald食喎~算啦~咁我就唔食啦~之後我就慢慢咁返學喇~返到去岩岩好1330囉~哈哈~之後去左上堂~今日都ok mood呀~哈哈~落左堂之後去左食個tea..之後就返左去學校傾ip report喇~傾完就過左apm同derek仲有wing iwng行左一陣~之後wing wing坎左我就同derek行多左一陣喇~想食野但我又未餓喎~之後derek竟然話返屋企囉~好啦!!就因為咁而唔係咁開心…而我都返左屋企喇~返到黎準備一下聽日見工ge野~做下自己野~咁又一晚喇~

好似大家都冇咩野講咁喇~為左我仲可以stay係佢身邊做佢一個好好好朋友…我係唔係應該做一個好好ge決定呢?

27/4

今日一早去左見disney呀~多得edric打黎叫醒我…我今日學人著西裝囉~哈哈!!約左1030青衣…我1015到左喇~之後就上左車~入到disney…個感覺都幾好喎~哈哈~等等等…我係last一個先入去in囉~同果個interviewer好好傾喎~我地in左4-5個字呀~不過都係傾計多…哈哈!!咁又因為我咁好傾…佢就俾左offer我喇~係商品部二級款待專員呀~(即係sales囉…)點都好啦~都叫做有份工…之後就即刻過左去另一間房簽埋contract喇~哈哈!!簽完又要聽下野咁…我仲答中左問題有份獎品tim呀~哈哈!!之後到左1330先搭返車出青衣…之後就過左荷廣喇~因為今日有expo呀~仲約左derek小小wingwing佢地去tim…而頭先岩岩識左一個唔同department ge新同事佢都一齊過左去睇呀!!去到搵左大家就睇下有冇野岩做啦~仲俾我見到tic ge同學亞may 同eva tim呀~哈哈!!同佢地傾左一陣…佢地都話去試下見disney喎~good luck啦~之後我就同我兩個同學…我個新同事分左手…上左去食野同填form喇~到左1630就返左落去交form…之後大家就去左旅行社睇下d info喇~大家諗住6月去旅行呀~我都想去呀!!唔知佢地有冇遇埋我呢???同佢地一路睇一路傾…哈哈~好開心呀!之後大家就散喇~我就過左九龍塘…點知個新朋友benson仲未得喎~所以我就過左csc喇~諗下我份st點寫好……唉~到左成九點benson先攪掂囉~之後我地出左mk行左一陣~食野~再行左一陣~行行下仲俾我撞到小妹同eric囉~哈哈~好耐冇見~係呢個時候就諗起亞細喇~都好耐冇搵佢喇~唔知佢依家點呢??i之後行多左一陣就返屋企喇~

講返benson…佢俾我ge感覺…一般啦~

台長: Simon仔
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文