24h購物| | PChome| 登入
2005-04-22 21:36:31| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

22/4...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

22/4

今日係第一日exhibition呀~1330返到去~係咁同大家影相~好開心呀~大家都好似為左影相only囉~哈哈!!而當然我都有做presentstion啦~哈哈!!今日derek同埋佢d朋友仔黎左呀!佢地都聽左我地個presentation呀~不過唔知點解我覺得我地個present好似好悶咁囉~唉!!今日我一個人起碼候左二十次present以上呀!!好辛苦呀!!到左2000左右…我地終於決定走喇~之後我就同左亞don亞傑仲有peni去左依野~哈哈~好耐冇同大家依喇~大家一路食一路傾…係喎~都唔記得左恭喜peni佢地tim…佢地個booth攞左優異獎呀!!好勁呀~而我地就咩野都冇~不過其實我自己都冇遇過攞咩野獎ge…不過見到大家咁開心.~都有諗過下如果我地都有獎就好lu…哈哈~不過算啦~之後竟返左203搵derek喇~陪佢做下野咁啦~佢好似仲有好多未做呀~我都好想幫下佢呀~雖然我知道自己幫唔到佢d咩野~咁呀!好啦~等我陪下佢做啦~係電腦旁邊…hehe~到左2200就走喇~搭地鐵途中billy亞哥打黎喎~同佢傾傾下之下知道左佢唔係咁開心喎~所以約左佢去食糖水…點知原來佢未食飯囉~咁我就同左佢去老地方食喇~點知…係老地方一坐低個waiter就將成樽辣椒油倒左我個袋度囉~我都唔食既~佢竟然逼我倨袋食喎~仲有一樣野~我仲要冇話佢囉~都係千嬅救左你一命呀waiter~食到0000就走喇~billy呀~你激死左我喇!!唉…

仲有呀~等左好耐…千嬅今日終於出左新碟喇~哈哈!!好開心嘩~好brife咁聽左一次~聽完呢一次之後我ge推介係『Single』『我等我在』『花與愛麗斯』如果想知真d既話~等我聽3多幾次再推介啦!!

台長: Simon仔
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文