24h購物| | PChome| 登入
2004-04-09 01:18:00| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我錯了...受難曲

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

8/4

今日係放假ge第一日…我都係要返學開會~~慘~~今日約左Billy去睇受難曲…一早就同左佢出去中環幫佢亞爸整D野…之後佢就陪左我食KFC(因為今日又要換公仔喇~)之後我地就返過去九龍灣諗住睇戲啦~~點知去到原來果個時間冇場喎~~(我尋晚明明睇過布架…不過算啦~~可能我睇錯左啦~~Sorry ar …)咁我地就冇得睇喇~由於我3點開會…咁我地空左出黎ge呢幾個鍾…我就提議去唱K啦~~點知冇房囉~~咁我地就去左打機喇~(我估都估唔到原來亞哥你識玩Para lor…)打到差唔多我就返去開會…而亞哥就hea等我…開完會我地就買左1910飛睇戲….行下hea下就等到夠鍾…睇完就去左食車仔麵…之後就返屋企lu…

Billy:我係你人氣排行依然係高企於第一位ge位置…哈哈~~咁當然你係我ge人氣榜都係第一啦~係呀~~尋晚我係ICQ叫你答gr野呢…你咪答左ge …我咪冇respon ge …如果你想知我ge答案ge話就問我啦~~我會答你…仲有呀~~睇完戲我問你駛唔駛出旺角…你就問返我我係唔係想你出…講真呀~~我都唔係幾想你出呀~~原因係咩??自己諗下啦你…hehe~

亞細:好多日都冇見你online 喇~~唔知你做緊咩野呢??仰有呀~我send比你ge SMS你都冇reply過…好DD唔開心囉~~我唔知你係因為咩而唔reply呀~如果得閒ge …講黎聽下啦~

台長: Simon仔
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文