24h購物| | PChome| 登入
2005-05-09 00:06:03| 人氣43| 回應0 | 上一篇

4/5 - 8/5...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4/5

今日一早去左唱k@ amp呀~haha~同peni朱ling仲有小布子呀~哈哈~好開心喎~唱到1600左右啦~之後就過左main camp攞糧….正呀!!攞完就去左剪頭髮…因為今日朋友個fd exam呀~我就做佢model….所以唔駛錢…hehe~但就足足剪左成兩個鐘囉~唉!!之後本來約左derek…點知佢放我飛機囉~算啦!!之後去左搵一搵個fd…最後返左屋企喇~返到去知道左一樣野~好唔開心亦好唔甘心….打去問佢佢又話冇…我都唔知點~唔俾佢收線…話左佢好耐…佢一直唔理…話我煩~發我脾氣…鬧我…我都堅持係咁講…為乜…我都唔知自己咁做為乜…只係想你好…收左線打左俾peni…sorry呀~嘈醒你…不過係果一刻…我唔識打其他電話呀!!

5/5

因為尋日既事~今日完全唔知自己做緊咩野~食野又食唔到…溫書又溫唔成~到左夜晚返左工~見到大家只有扮冇野~我仲可以點丫…成個人死晒…返到黎msn同derek講返~提議左個method…唔知佢覺得點呢…但我可以再一次講…呢個方法唔係為左我自己…完完全全只係為你好~希望你明白!!等你答覆~

6/5

今日返學考sp...我都唔知點喇~考完去左energy食野~好耐冇去過lu…之後就同peni朱ling係九龍灣行行行~影埋印之後就再同peni行街街….睇左拖鞋呀!!我地一齊買啦~之後同左屋企人出左去食媽媽飯…都ok啦~之後返屋企lu…今日都仲有諗…唉!!

7/5

講返今日...冇咩野做過~係屋企hea下...睇左少少pp...之後就出左九龍塘搵derek~因為今晚打波呀!!好耐冇打lu...出到去因為時間尚早~我地就過左荃灣行下...因為我今日有車呀~所以我地都可以去遠d~哈哈!!到咁上下我地係荃灣吃埋飯就過左青衣打波~今日打左好多好多呀...又因為太耐冇打~好辛苦呀!!我三個鐘冇停過呀!!打完我地仲去左食野tim呀~之後車左亞冲返屋企...而我就同derek上左翠林喇~今日真係好攰呀~大家幫大家拉筋~正呀~之後返一返左屋企放低d野就上返翠林訓喇!

8/5

起左身~睇下去邊好~最後.......去左土瓜灣打牌...哈哈~今日打大左呀~哈哈~最後我冇贏冇輸...而derek就贏左200...哈哈~勁呀!!之後我地就同亞小...三個仲有佢媽媽去左食飯...之後就去左黃大仙接媽媽佢地...之後返屋企lu~
今日都有好多野諗actually....不過都係自己係度諗ji...唉~問左derek諗完未~佢話未~都估到架喇~不過算啦~講真~為左呢個人...我都已經做左好多野架la~佢想點...咪點囉~我都冇權話事...而且為左佢...我都hold起左自己好多好多野~不過又唔可以咁計既~呢d野自願既....冇人迫你....係咪先?我可以做既就係咁多~佢點諗又係另一回事~點都好啦~為左你....我真係咩野都會做...因為你係你...

台長: Simon仔
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文