24h購物| | PChome| 登入
2004-04-10 17:47:00| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

10/4....上半場 --> 回覆...心痛...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10/4

今日媽咪話有野做…原來就係Family’s day喎~~好啦~~咁就等我今日做返一下乖乖仔啦~~一早起身~~九點呀~佢地就好似電影劇咁煮早餐大家一齊食~~個感覺得唔錯喎~~不過太早喇~對我黎講~~ 跟住我就陪左佢地去會所打桌球同table tennis 喇~~哈哈~~打到2點我地就去左搵婆婆飲茶喇~~之後我就返一返左屋企同佢地唱歌喇~~之後佢地會去打麻雀…咁我就梗係做司機啦~~哈哈~~跟住會係點…睇下半場啦~~

係飲茶ge時候…因為冇咩野做…打左比亞細~~佢…冇聽到…咁我就send SMS比佢啦~~我就同佢講:『喂呀…唔好玩失蹤啦!我求下係啦丫…唔好咁對我啦!!』佢都係照舊冇覆到…咁我就再Send:『真係唔覆我?我都唔係想煩你呀,但……我唔想你唔理我囉!!』係呢個時候…佢終於都覆我喇~佢就話:『I am fine, thanks』咁我就講:『咁你做咩唔覆我喎…咁樣我好慘架,你知唔知呀?唔通連朋友都冇得做?』佢就答我話:『So what do you want』我就話:『我只係想你唔好次次都唔理我…冇其他野喇!!』跟住簡單一句ge 『OK』就結束左我地ge對話喇~~係呢一個時候…我好唔開心…點解會變成咁架~~佢覆我…我應該好開心先o岩架…但佢對我講ge野…比到我ge感覺..令到我好心痛…真係好痛~~究竟發生左D咩野事呀?點解變成咁呀??講比我知丫~~我都唔你好煩ji…點解要咁對我喎~~我已經攞左好ge勇氣出黎去淡忘你…點解仲要有咁ge結果喎~~我已經諗得好清楚…我唔會再期望有D咩奇蹟會出現架啦~~點解要咁喎~~呢一刻…我個心已經碎晒~~有冇人可以幫我執返呀?我為你做ge所有野…都係想得到一個普通朋友ge對待…點解我連呢小小都攞唔返丫?點解呀~~我究竟做錯左D咩呀?大家可唔可以講比我聽呀??

台長: Simon仔
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文