24h購物| | PChome| 登入
2005-04-26 02:25:57| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

23/4...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

23/4
今日第二日exhibition....但因為尋晚同個朋友傾電話傾到0500...今日都晏左起身~而原本derek話今日早d返csc攸野~點知佢又訓左冇返喎~所以我都早左少少準備返學~點知...因為知道左揚哥哥佢有d唔係咁開心....所以我就為左佢錄左首歌~哈哈!!想send俾佢點知佢冇理我囉~唉!!之後我就返左學喇~返到去...冇人囉~好悶呀!!之後又有一輪人黎左...今日都做左幾多次present呀~哈哈~而揚哥哥黎左搵我呀~不過我就冇咩理佢...唔好意思呀!!之後又有billy亞哥同亞jay亞哥黎左喎~哈哈~佢地仲要同一時間黎囉~攪到我都冇時間去理billy tim.... sorri呀~之後大家就慢慢咁走喇!!而今日仲有ivan爸爸同cythia細媽黎左睇我地個exhibition呀~哈哈~同佢地個個都影左相呀!!仲有peni媽媽同姑姐都黎左呀!!哈哈~而今日我地大陪份時間都係係學校hea...仲有傾計...傾下大家既同學咁啦~哈哈!!之後到左1800左右...大家開始拆booths喇~唉...自己咁辛苦整出黎ge野~一下子又拆晒佢地喎~有d心痛tim...一路拆一路同佢地影相...見住自己做出黎ge野~唉!!仲有我地d錢呀!!就咁冇晒喇~之後大家話去食野~不過peni就要同佢姑姐佢地食...而朱ling又去左搵佢個朋友食...一陣先join返我地喎!咁我就決定...唔食喇~過左csc搵derek....做下野咁~
唉...個exhibition咁就完左喇~講真我都有d唔捨得呀!!話晒自己ge心血喎~不過算啦~有d野....完左就係完左!!唉~如果第二d野我都識咁諗咁就好喇~
尋晚同你傾完一d野~我都知大家都想我好去而叫我咁做...我唔係唔想做呀~係我做唔到呀!!如果有一日我做到...咁代表我真真正正放得低喇!!

台長: Simon仔
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文