24h購物| | PChome| 登入
2005-05-04 11:13:23| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

成行~!~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

AL後的首要工作----搵工-----
我盡O左力O架喇~ 交O左幾份FORM, 等消息喎, 我唔等O架喇, KEEP住搵囉, 我依D人材O黎O家嘛, 梗係主動出擊O架啦~ 難得依個期成三個月, 都要搵份自己鍾意, 多D興趣O既, 大佬, 做三個月, 話長唔長, 話短唔短O架, 變O左苦差就好慘~ 好彩, 呢期D工都好多選擇, 好多公司都請人, 好過中五O個時好多, 希望好快有消息啦~

AL後最重要的事情.......
我同肥茵講O左N年O既旅行計劃終於已排好期, O係今個禮拜六成行了~!~ 唔係好似當年講咁誇張, 十幾日自己去, 依家諗諗下都幾痴線, 少年夢係咁O架啦~ 唉~ 不過, 我地都超級興奮, 話晒講O左咁多年, 俾某人都串O左幾年我地去唔成, 終於可以舒口氣, YEAH!!!! 我地會去5日, 東京的熱門旅遊景點吧~ 大家請放心, 我地係好文明O既, 一定唔會受反日潮影響~ 哈哈哈~

AL後的大膽O野......
各位, O係4月30號後未見過我O既人都應該唔知我個頭有咩變化, 冇錯~ 我D 頭髮"Luen" O左同埋D顏色唔同O左咁囉~ 開初睇自己都幾唔慣, 但係都幾靚O架~ 嘻嘻~ 睇番條街D人, 又覺得自己都唔算太誇, 只係同以前O既自己好唔同咁囉~ 大家下次見到我O既時候唔好俾太大反應好, 我會好尷尬O架~ 哈哈哈~

台長: C-wai
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文