24h購物| | PChome| 登入
2005-06-10 10:13:23| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

謝師宴~!~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘩, 原來都好耐好update lu, 依兩個幾禮拜發生o左好多o野, 但係我真係懶得打咁多wor~ 唉, 每樣講少少啦~
首先, 依兩個幾禮拜o既其中數天, 我係有o野做o架~ 我o係一間婚紗鋪到做, 做咩?? 乜o野都要做o架, 吸塵, 抹窗, 換model公仔, 聯珠片上婚紗, 背plan等等, 真係學o左好多好多o野, 開頭梗係要做d後勤o既o野啦~ 之後都有幫手sell plan o架~ 最得意係要幫d客換婚紗, d 人試完又換, 試完又換, 三心兩意咁~ 老細話女人就係咁o架喎~ 我仲知o左好多結婚註冊擺酒o既程序tim~ 幾得意o架!!! 不過, 因為某d原因, 我依家回復番失業lu~ 冇問題wor, 我冇後悔~!~
至於6月6日就係我地深培中學中七謝師宴o既大日子喇, 我唔係好點樣落力打扮咋, 其他人就…… 特別係隔離班, 嘩, 真係…….. 好彩我o個堆同我都ok夾o既!!! 個所謂o既宴會實在係冇咩特別, 坦白講, 仲幾悶tim~ d o野又難食wor~ 我都話o左o架啦, 我o個年中五二百幾人都冇咩o野食, 中七又點會好呀? 可惜d人因為平d而選擇了這間啦~ 唉, 日航真係要檢討下啦~ 最開心都係同d同學仔影下相, 幾開心呀! 唔開心係SKY佬冇o黎囉, 好失望o架!!! 幾搞笑o既係同學仔竟然叫我 “日本妹”同 “Ayumi”囉~ 救命~ 似咩? 都唔似!!! 連中醫師都串我呀! 玩到十一點就俾人趕走lu, 我地一行人去o左海旁談天說地了很久很久, 非常開心~!~ 臨回家前, 仲食糖水tim~ good~

我o既相簿update o左喇~ 開頭o個d係畢業典禮o既相, 之後o個d就係日本之旅o既part2喇~ 有d泳照o架~ 係睇好快d睇啦~ 泳照唔想擺咁耐出o黎啦~ 肉酸呀!

http://groups.msn.com/C-wai/shoebox.msnw (相簿)

台長: C-wai
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文