24h購物| | PChome| 登入
2003-10-03 00:30:51| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

常存感恩的心

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我好開心呀!所以要感謝主!

1) 上星期四中午,媽咪打電話叫我陪佢覆診,因為當日上午婦科檢查那裏話已收到佢之前份 X 光報告,醫生要見佢。於是,媽咪就好緊張,話今次大件事啦,通常係因為報告有問題先會叫病人返去見醫生,冇事的話就唔會,所以媽咪o係診所等見醫生的時候就行唔安,坐唔落咁,我只好安慰佢話冇事的,和叫佢祈禱。結果?感謝主,係冇事呀,X-ray照唔出任何癌細胞,只係有少少良性的改變,要多加留意。聽到個結果的時候,我同媽咪都鬆一口氣,見完醫生就立即打電話俾 daddy,向佢報平安嘛!當然,唔少得立即祈禱感謝主啦!!不過,我真係好感恩,因為o係整件事上 (前後加埋都係幾個鐘) 我內心好平靜,一 d 不安的感覺都冇,我相信係神俾我的平安,係佢賜我信心,叫我相信佢的作為,相信祂是與我同在的,定必帶領我的前路,感謝主!

2) 哈哈,之後就走o左去買數碼相機 (梗係啦,部傻瓜機壞壞地,下個月畢業禮時影唔到咪弊?)。其實都話o左要買好幾個月啦,終於都“的”起心肝去買啦。哈,好正呀!再用部相機幫我個小彤彤影相和拍 video,哈,佢真係超得意呀!你咁可愛,真係抵我咁鍾意你呀!

3) 細佬尋日生日(哈,大個仔啦佢),所以我們尋晚出街食飯。去了荃灣的明星食,肥仔拎住張 menu揀餸時,就鬧出兩個笑話。一、細佬話想食肥牛,肥仔就話叫碟「白灼香胡肥牛」,我一頭霧水,唔知佢講乜,再睇o下張 menu先知佢想叫「白灼香菰肥牛」,真係笑死。二、話口未完,媽咪話叫碟菜,肥仔就話「西醬炒唐生菜」,唉……我又再一次俾佢考起,以為咩西醬咁新頴,梗係自己見識少,唔知係咪明星 d 咩招牌菜,再睇o下張 menu,搵極都搵唔到西字頭的菜名喎,再睇清楚 d 先知原來係「面醬炒唐生菜」,真係笑爆嘴呀!跟住細佬都唔執輸話要番碟「鼓汁浸京瓜」喎!(其實係「豉汁浸涼瓜」)哈哈,咁樣笑一笑真係胃口都大 d 呀!

4) 今日o係又一城食完 lunch 後,同個 friend 行o左去 Sanrio個 counter 度睇o野,哈,d o野都幾精美架,可惜我情有獨鍾,只愛米奇老鼠,yeah!但最搞笑的都係我個 friend 買了個 Dear Daniel 的奶樽話要用來飲「蒙牛奶」喎……哈,我真係唔識俾反應……哈哈,不過,之後去了 Disney Store 睇我的至愛,真係愛不釋手呀!好想全部拎晒返屋企呀!家下 d 小朋友真係幸福呀!真係好開心呀!!

之但係,近日媽咪同細佬都唔係咁舒服,求主醫治他們軟弱的身體,細佬又血壓高啦……

《誠心敬拜》
全心歡欣,屈膝敬拜,頌讚祢永活神,
誠心歡欣,屈膝敬拜,讚美祢萬世君,
無所不知真理運行,智慧遍佈穹蒼,
難料蹤跡,不可測透,卻捨身救贖我。
頌讚祂,永生神,傾出一生捨己為救恩,
頌讚祂,至高神,基督恩典一生永護蔭。

台長: 山邊
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文