24h購物| | PChome| 登入
2003-06-03 14:03:55| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

嘩!好驚嚇呀!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘩!好驚嚇呀!今朝一早開電腦 check exam result,四科成績都出晒喎。根據以往的經驗,d 成績通常都係逐科出架嘛,仲要一日出一科,搞到人驚足幾日架嘛,點知今次會一次過出晒喎,真係少 d 心血都唔得呀!

對於今次的成績,總算滿意啦,我都交足功課架啦,只係有一科唔係咁滿意囉,得 B- 咋,嗚……不過都冇計啦,其實呢科都預了考得唔好,加上份功課又做得唔好,所以……算啦,總好過拎 C grade丫。

跟住我打電話將 d grades 話俾我 daddy & mummy 知,因為 daddy 傾緊電話,所以媽咪就抄低 d grades話俾 daddy 知。之後,daddy 打電話o黎話我做咩唔講佢知,只係話俾媽咪知喎 (哈!佢兩公婆係咁架,鍾意玩呷醋架) 跟住佢又話我做咩咁嚇佢,要佢咁辛苦,又要讀多一年書,早 d 出來做o野,早 d 嫁o左去唔駛佢養喎……哈!我呢個牙尖嘴利的女就梗係駁番佢話:「哼!你快 d 儲錢俾我交學費呀,要成 $100,000架……想我早 d 嫁唔駛你養?發o下夢先啦,仲有排你捱呀……」當然,最後佢都恭喜我啦,都預祝我出年有書讀啦!

雖然成績出了,都大概知道自己有冇得讀 postgraduate cert,但世事難測,可能今年的 admission requirement 提高了都唔定,所以都唔可以開心得咁快。都係交託給全能的神,衪會為我安排最好、最合適的路,我只需欣然接受和順服,這並不是消極的做法,而是最積極的做法!

o係考完試到出 result 呢段期間,成日求神賜女兒勇氣去面對個結果,求衪給女兒應得的 grade,唔需要最好,只要係我應得的已足夠。也求衪提醒自己不論成績如何都要感謝神,因為這一切都是衪所賜,係最好和對我最有益的。所以,知道成績後,我都感謝神,衪真的賜我勇氣去面對,也給我合理的成績。衪今次都俾了個大驚喜我——就係一次過出晒四科成績,等我唔駛成日上網 check result,好似o係度等一個唔知幾時會爆的炸彈爆咁,又唔駛驚咁多日,多謝祢!萬有都是祢管有的,而在祢的手中的一切都是美好的!Thank You, My Lord!! 當然都要多謝你們每一位關心我、支持我和話會在禱告裡為我代求的朋友啦,thanks very much !!

《寧願在聖殿裏》
上帝手中一切是最好,常在每天供應需要,
今我滿足不必掛憂,困苦仍然是美,那管風雨,只想愛祢。
寧願在聖殿裏留低,一霎已足夠,
交出一生我願全屬祢。Ah!
寧願在聖殿裏祈禱,緊靠祢心意,
交出一生我願全屬祢。

台長: 山邊
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文