24h購物| | PChome| 登入
2003-05-30 21:52:02| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

「點解你唔打電話俾我呢?」

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

「你有冇發覺只有我打電話搵你,而你係唔會打電話俾我架?」

哈哈!呢個問題我俾不止一個朋友問過 N 咁多次,而我的回應係:「你識我咁耐,都知我係一個唔鍾意打電話的人啦!」哈!而我的朋友聽到我的答案後,梗係冇我”符” 啦,惟有講:「我知,所以我咪打俾你囉!」

我真的要多謝你們呀,我呢個咁無理的藉口,你們都放過我,仲繼續跟我做朋友o忝,多謝你們呀。

點知今日俾個 friend “篤”爆我唔打電話的背後原因o忝,佢仲要o係佢個 online diary 度爆出來,真的醜死人啦!(但放心,我一 d 都冇嬲你咁做,你咁講都係因為你了解我o者!) Hehe…..個原因係咩?你們估o下啦!

講真的,唔知點解,我真的唔鍾意打電話,除非有緊要o野,非立即用電話辦妥不可,否則如非必要,我真的絲毫打電話的動力都冇呀!我比較鍾意用 email or icq leave message,唔知點解呢呵?!所以,咁多位朋友,我要o係度同大家講聲唔好意思啦!唔打電話俾大家,唔係因為我唔當大家係朋友,只係我的個人癖好係唔鍾意打電話o者,不論佢係邊一位,你絶對唔係唯一一個。

雖然我唔鍾意打電話,但是我唔介接電話架。記得有個朋友聽完我話唔鍾意打電後,好失落咁問我:「咁你介唔介意接我的電話架?你會唔會唔鍾意傾電話架?」我唔會話我鍾意傾電話,但我真的好鍾意接聽朋友的來電,聽到你們o係電話筒傳來的聲音,我真的好開心架。

所以,大家睇完呢篇article後,就麻煩各方好友,主動 d 打電話俾我啦!我都會試下打多 d 電話俾大家的,ok?

台長: 山邊
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文