24h購物| | PChome| 登入
2004-12-30 01:16:57| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我的近況

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

wow….太耐冇寫 diary 啦,真係好想好想寫返低 d 晒每件發生喺我身上的事,但時間的關係,我只可以將呢 d 事留喺心裡,未能盡錄喺呢個新聞台度,有機會的,先同大家講丫!

喺呢幾個禮拜,喺我身上真的發生咗好多事 (我個人覺得),其實都冇乜特別的,只是初出茅廬的我覺得難適應啫……哈,呢 d 事就梗係關秘書事啦!一路以來,我都忍氣吞聲,覺得多一事、不如小一事,又覺得一隻手係拍唔響的,所以天真地認為,只要我唔回應,少說話、多做事,咁人地就會講少 d 嘢,亦唔可以將件事繼續發大落去……點知,原來人地會越踩越過,仲會喺你背後做好多事、講好多嘢……直接影響我同老細的關係……

唉,冇計啦!鬼叫人家跟咗老細兩年幾咩?鬼叫老細鍾意聽佢支笛咩?人地鍾意拎對耳來做眼,咁我可以點丫?我一向都唔鍾意聽和講人是非,但偏偏就俾我遇著一個是非精,不單止會講是非,仲好識加鹽加醋、扮可憐,鍾意搞分化、小圈子……最頂唔順的係,又有人聽佢講,仲死蠢到走來俾說話我聽,教訓我喎……哈哈,真係不可理喻呀!呢 d 咪叫精人出口、笨人出手囉!死蠢!真係討厭!我最憎人地搞埋咁多小動作的,有咩你咪直接同我講囉,驚咩啫?驚咪索性唔好講囉!要搵人幫你出口咁低招!cheap 到死!

仲有呀!我同邊個做朋友係我的事,唔關你事!我 daddy和媽咪都冇權去管,你憑咩呀?我唔係你心目中所想的妹妹仔,咩都聽晒你話。我有腦架,都有眼架,有好多嘢我會看在眼內,我唔出聲,並唔代表我唔知道!你鍾意做大家姐係你的事,你要所有人都聽你講都係你的事,但你咪諗住你可以嚇到我,令我降服於你的霸道下!你真係諗都唔好諗呀!唔駛旨意!你有本事的咪同大老細講囉!我驚你呀?到時我咪照講返你 d 嘢囉,全公司的人都知你係一個點樣的人,亦都唔鍾意你,但你就成日話人地針對你,唉,可唔可以先檢討一下自己,先去批判人地呀?咩都係你啱晒的,要聽晒你講的?你慳 d 啦!你假時,我都假。你以為我會信你講嘢咩?我真係有腦架!你究竟係一個點樣的人,我心中有數,聽你講嗰個都真係要買過副眼鏡啦,都麻煩佢嘗試用對眼去睇嘢,唔好用對耳!

我們係 professional 來架嘛!要知道唔係自己親眼見和親耳聽的都唔能夠做證供架嘛,呢 d 只係 hearsay 來架咋!仲咁蠢的信到十足十,真係 stupid!可以俾少少智慧和理智出來去處理件事嗎?唉……

唉……我可以點?只有將一切交託給主,我知道自己能力好有限,我冇能力也唔得閒去 handle 呢 d 咁複雜的事,我要爭取時間做多 d “有謂”的事,唔係就白白浪費呢兩年的 training 時間。主呀,求祢垂憐,帶領女兒的前路,叫女兒行當行的路,用愛心說誠實話,賜女兒智慧去面對和處理呢 d 挑戰。我知祢掌管我的生命,求祢叫女兒靜靜的和耐心的去聆聽和遵行主的吩咐!主呀,求祢垂憐!阿們。

*********************************************************************
講返 d 開心的嘢丫。

19.12.2004晚係公司的 x-mas dinner,地點係 Aviation Club,雖然嘢食就真係麻麻啦,但喺當日的抽獎中,我抽到 $500 現金獎呀!真係好開心,當然如果抽到 $1,000 就梗開心啦!hehe…..當晚仲同同事和直升機影咗好多相o忝呀!真係好開心!感謝主!

星期一收到靚女秘書的靚靚毛毛頸巾做聖誔禮物,星期二跟拉架仔和維他食 lunch,收到拉架仔的 2005 年米奇日曆,好靚呀!多謝晒!當晚喺亞婆度食飯過節,食咗好多件燒肉,都幾好食,點知……

到了星期三 4am 左右,發覺胃口唔係咁好,一度以為自己肚餓,就叫自己繼續訓覺,但 5am 左右,有 d 唔對路,開始有 d 肚痛,就爬起身去洗手間……哈哈,又呵又嘔……結果,請咗一日病假,真係好辛苦,嗚嗚……又冇胃口食嘢喎,只係食咗幾啖粥落肚,成個人手軟腳軟,真係好辛苦!醫生診斷為腸胃炎,俾咗兩日病假我。

星期四個肚仲係超級的痛,但都要死頂返公司趕埋 d 嘢佢,因為有四十幾份 licence agreements 趕住要出。哈,冇咗我唔得?係因為星期三打電話返去同秘書講我病了,又同佢講低要幫我跟 d 咩手尾的時候,佢好客氣咁回應:「哦,好丫好丫,d 嘢要 23 號出,聽日都係 22 號啫,你返來都仲趕得切的……」哈,可惜,我返來的聽日已經係 23 號呢!唉,返到去,個肚痛到不得了,真係諗住返半日就走,點知都係要搞到六點幾先走得……唉,你一味難好心咁問我頂唔頂得順,另一邊箱又堆晒 d 嘢俾我做,我可以話頂唔順咩?個個都睇到我死吓死吓咁,只有你咁冇同情心!唉,不過,算啦,我對你冇任何要求,我知你唔會幫我,咁我咪自己一手一腳做返晒佢囉……

星期五就真係好返好多咯,雖然都冇乜胃口,但個肚唔痛咯。當日係公司的x-mas party,喺 lunch 進行,當然都有交換禮物和抽獎的環節啦!可惜,我一份大獎都抽唔到,真係可惜!我老細和秘書都喺呢日送咗 x-mas gifts 俾我,講真,我真係唔想買禮物俾個秘書,但佢送到俾我,我就唯有回禮啦,真係麻煩。當日都收到 teresa 送的手袋仔吊墜,好靚架,多謝晒!

聖誕當日就和屋企人去了廣州行逛,哈哈,屈咗肥仔買個米奇老鼠袋俾我,哈哈,多謝晒!

Boxing day 就返教會,感謝主,當日都有幾個人接受洗禮,求祢叫佢地和女兒都能謙卑的接受主,讓主掌管我們的一切,都學像基督,活出主的樣式,成為便人的見證。既然我們講咗咁多句:「我願意」,我們就要努力的遵守我們對神和自己的諾言。求主帶領。

多謝文廸和潔雯的畢業和聖誕禮物,多謝晒!

當晚 6pm 就同 LMC 的同學 bbq,雖然只係得十幾個人,但都真係好耐冇見,所以好開心,真係好開心,期待下一次的聚會。

27.12.04就同媽咪去咗睇“功夫”,雖我唔鍾意睇周星馳的戲,但媽咪想睇咪陪佢睇囉。不過,套戲都真係幾搞笑,特技都做得好好,都幾好睇的。之後,就出咗荃灣行街,置新裝啦,唉,又駛錢啦……我好窮呀!

28.12.04 約咗個 F.5 的同學食 lunch,原來佢都係喺金鐘返工架,好耐冇見,好開心!同樣期待下一次新年的飯局,記得預埋我呀!

嘩,一年將要過去,可能我下次寫 diary 時會係 2005 咯,時間過得真係快,真的要好好珍惜眼前的機會,過咗就追唔返架啦!抓緊機會!

*********************************************************************
最後,為著泰國地震一事向主禱告,聽到呢個消息,真的好心痛,死亡人數天天的增多,仍然有好多人失蹤,天災,真的好可怖呀!主呀,求祢看顧所有死傷者和佢地的家屬,憐憫我們,賜我們勇氣去面對未來,求主垂憐,阿們。

台長: 山邊
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文