24h購物| | PChome| 登入
2006-07-23 10:31:33| 人氣78| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大公司真好...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

圖中o既miffy and baby~
已經有人買左比我啦~哈哈~

呢個星期6~好似平時咁~
都有出口shipment~
據說~星期日special多貨機~
so~好多大log o既shipment都會arrange Sunday Flight~

自從啊天走左之後~
d關於air o既野~
個個都比晒我~
有咩都係搵我~
每次有親出口shipment~
我個日放左工都要繼續聽電話~
繼續跟野~其實都幾辛苦~
好驚d野攪唔掂~
hold住單shipment就真係...

尋日出左2單export shipment~
一單去Melbourne~
and the other one is Oakland~
2單都出事啦~
Melbourne個單無正本電池信~
Oakland個單就book錯地方~
**原來澳洲同USA都有Oakland~
我要USA o個個~佢就book左澳洲o個個~
好彩單野唔係交bulk~
唔係就...無得救...

不過咁~全部都大步攬過~
因為~大公司network好~
哈哈~勁正呀!!!~

尋日去左太古城~
山長水遠去個到~
為o既都只係sanrio fair~
但個到無咩o岩o既野買...
只係得一款我有o既hana信紙~
不過就好平~so我都唔理~
照買多2套~仲有一把hana扇~
and hana上鲚公仔~佢打橫行架~

仲行左玩具反斗城~
比我地搵到~搵左好耐都搵唔到o既月光兔產品~
雖然~買左6個有3個係一樣and唔係月光兔~
不過都唔緊要啦~起碼都中左2個呀!!!~

仲去左sanrio到買野本草莓雜誌and hana貼紙~
順便check下積分~
呢年~我已經用夠2000蚊啦~
可以換sanrio 50蚊現金卷~
但個sale話要去sogo到先換到~
不過我遲d都要去sogo~
sanrio又有個fair係個到攪呀!!!~

台長: 透明
人氣(78) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文