24h購物| | PChome| 登入
2006-06-09 09:25:49| 人氣68| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

天病了...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期二去左考RAR~
個個都Pass返公司~
本來一百分架啦~
係有題無睇清楚喳~

第一題~我開頭係答錯架~
監考o個個人企左我隔離~
之後就”拷”左我份卷第一題一下...

個日咁o岩有飛機單打~
啊天打比我~問我點打~
個時都五點幾~
我真係有d驚佢會叫我返公司o羅~
好彩無喳~

星期三返到o黎~
啊天就開始病啦~
佢飯到無食就係到sleeping~
有野都唔係好敢問佢~
invoice都唔係好敢比佢簽~
好想自己簽左就算...

我見佢把聲唔係好開咪搵啊On o羅~
佢後~原來我o既concept係錯o既~
佢就話要同啊天講~
收左線之後~啊天就問我~
”做咩有野唔明唔問我?”
我話我見你唔舒服先問On喳...

*****************************************************************

尋日同啊賢出街食飯~
順便寄埋掛號比Tomi San~
我去到打電話比你~
你唔聽我電話...原來你係到傾緊...
不過~算啦~你等我放工都要成半個hr啦~

In addition, 見你有hana同sugar bunnies貼紙~
我就算啦~

近排天氣真係唔好呀~
好鬼熱~濕度高~汗o既蒸發就唔好~
攪到我驚流汗~好煩!!!~

你睇下hana個樣~成個小公主咁架~
so cute~

台長: 透明
人氣(68) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文