24h購物| | PChome| 登入
2006-06-04 11:03:42| 人氣108| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

近期日子...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近期日子都算ok~
耐唔耐都有d攪笑野
呢排好得閒~無咩做
好多時都要扮做野~

Gordon = Goldon?!~

不過~30號個日就特別d~
本來都係2單import shipment~
理應係無咩做~
之但係~4點半~
司機啊牛先打o黎有爛貨~
如果個客照提~係無野架~
但一要做survey就好麻煩~
又要同Airline book時間~
又要同hactl book房~
仲要聯絡做survey o既公司~
hactl5點都落閘收工...做唔切
好鬼煩~仲要撞正31放假~
無人運輸返工~而30號就係尾期~
過左就要比倉租~
(機場o既倉租好金架~$2.2/kg/day!)
同返個客講~佢又唔肯比~
又話我同佢講得遲~
咁臨放假前係咁架啦~
特別多人拎貨~唔關我事架~

先前同cx book位去mxp~
佢話fully booked <==啊May...
咁book CDG啦~佢又話Full~
比左個羅馬我~
我都send返email比佢話唔得啦~
頂~佢同我30號send左去羅馬喎...
佢無覆我email~我都無諗過要check d咩~
去到2號~我先check~
但已經到左2日lu...
幾驚鬼門會勁媽我呀~
我以為佢無睇我cc比佢d email~
不過尋日食飯~佢都有提~
好彩佢都知唔關我事o者~

星期6~無得準時走~
因為要同鬼門d friends食飯~
話第時有野唔識可以問人~
個到d人我都見過晒啦~差唔多~
榮哥呢d簡直係個個week都o黎啦~
飲茶~食飯~3點幾先走~
走個時我唔記得打卡~

尋日落樓下wing lung拎錢~
點知佢話鬼門個名簽到有d走樣~
佢就打左上去搵鬼門...
我心諗...唔係呀嘛~
個時係返工時間o黎架...
咁即係我用返工時間做私人野~
上到去~鬼門都無提~好彩~

唔記得係星期2定星期4~
我舊啊head返左o黎~
見到佢都開心o既~
佢同以前一樣都係咁~
個時我想走架啦~
見到佢o黎~咪坐多陣啦~
佢問我做咩有2個袋?
我話一個用o黎裝飯盒~
我再講多句~我呢d窮人係要帶飯架啦~哈哈~

星期6~約左啊比~啊圖同Carmen~
終於都約到啦~
一齊食飯~閒閒地都坐左三個幾4個hrs呀!~
好開心~希望下次再約過~
又有多d同學係到啦~

*******************************************************

啊賢!星期一見工啦~
比心機呀!!!~
就算當係拎見工經驗都唔係求求其其呀~
otherwise~車錢都蝕呀!!!~
知嗎~?

見到你o既背影慢慢咁離開我~
我個心真係好”up”架~
你要成日都keep住開開心心~
我先會開心架~知嗎?

相入面o既mixed cat好靚呀呵~~~
有9龍灣貓貓o既品種架~yeah~

台長: 透明
人氣(108) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文