24h購物| | PChome| 登入
2006-06-27 13:42:07| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

南豐失火...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日~Goldon係後行食煙~
發現失火(d火都好細o者)~
一個真實年齡應該未二十男仔~
清潔啊姐竟然話~
"好彩頭先呢個啊叔通知我喳..."
真係笑死~~

仲有幾日~啊天就生日啦~
我地諗住同佢提早慶祝~
我~付責整張card比佢~
但整左3分1~停左手...

屋企電話被迫轉左號碼~
晚晚都有人fax野o黎我電話到~
阻住晒人地sleeping~

諗諗下~好想唔做...
不過第一樣要做o既係~
改下自己o既CV~

********************************************************

每個星期日~同你一齊睇軍曹~
好開心~不過講中文仲好~
我成日都睇唔切D字幕~

原來我係講野快~但睇野唔快...

台長: 透明
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文