24h購物| | PChome| 登入
2006-07-18 14:09:34| 人氣80| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我同鬼門之間o既秘密...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

係7月9號~我做左個決定~
就係同鬼門遞信啦!!~
個排日日都多野跟~
放左工都要狂跟d shipments~
but, finally, 都係無啦~
走唔到...呢單野攪左好多先勉強攪左一半~
我都唔知點解~咩都關我事~
如果當初封信係ok o既而d貨真係Dry Battery~
一早上左機啦~
但比人鬧o既都係我~
話我跟得唔好...佢個肺啦~
我放左工~我個日星期6跟佢d野跟到10點幾~
係個客d野唔掂喳~
關我咩事~咁叻~你自己跟返o羅~

另一方面, 我考慮過呢到o既人工and待遇~
我決定左遞信~我唔想做一個要"咩"獲o既打雜~

係我遞信比佢個下~
佢呆左~哈哈~梗係無諗過我會咁做啦!
當初對我好d~我都唔會咁啦!!!~
我走啦~先知我好~it is too late!~
我睇下你邊到搵到個有經驗又平o既operation返o黎!

我應承左佢~暫時唔同人講~等佢部署下點做~
我只係同左清潔o既啊萍講喳~(只有大概30歲喳~好young)
佢問我搵到工未~我話未~
佢話可能會搵好耐~
如果份野係好o既~搵耐d又有咩所謂呀!~
今日佢問我點解走~係咪呢到壓力大~
都係o既~不過最mainly係我頂唔順呢到d野o羅~
搵笨o既!!!~

鬼門為左扮無野~照帶我入機場睇~
Hactl真係唔同o既~真係好大~
and我地係以Airline o既身份入去~
so~d紀念品都唔同o既!!~都幾高成本架~
個日我勁多calls喎~
d人以為我好忙好勁~(我有時真係好忙架!)
鬼門拎晒彩啦!!!~請到d咁幫得手o既jounior~

自從遞左信之後~
我個人就好心散~無咩心機做野~
only係到諗幾時走得and幾時有好工!~
我走左之後~唔想搵呢行~
related o既就ok~~哈哈~~




台長: 透明
人氣(80) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文