24h購物| | PChome| 登入
2006-06-10 13:00:54| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Free Time...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢2日返工真係正呀!!~
星期5~無咩做~
仲無啦啦黑雨~不過都唔走得~
啊天又唔返~我得閒~
真係得閒到上左成日網~

到左lunch~
佢地個個都無帶飯~
叫外賣~我叫佢地請埋我~
得Goldon肯請我喳~
嘩哈哈~

之後~我地就坐係conference到傾計~
平時係自己坐係自己位喳~
講下鬼門都真係幾好笑~
發覺佢對唔同人講o既野係2樣野o黎架o羅~

媽媽個飯盒~都是放棄啦...

************************************************

星期6~啊天都唔返~
似乎佢真係好病~
我今日就上左半日網~
哈哈~個個都好free!!!~

************************************************

放工好換野~
唔覺唔覺用左咁多錢...

尋日買左fancl呀!~
係好用d o既~我覺得~

啊賢話~未來半年~
你都唔可以無添加o羅...
哈哈~我應承你啦!!!

對唔住呀!!~啊賢~
我知錯架啦!!~我以後都會好好珍惜!!~
無下次架啦~唔好嬲啦!!!~

台長: 透明
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文