24h購物| | PChome| 登入
2005-09-25 00:07:57| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

阿嫂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日達左係張床到唔想起身=.=""
訓多左陣先肯起身返工囉..
好彩冇遲到姐...咁岩搭到班車..!!
做下做下又放工..hahahaa
臨工個時之間公司打黎..叫我fax返去話自己唔做..
仲話冇得拎返d salary..
痴線..都冇錢收..彩你都傻..唔fax!!!!!
去搭車個時超大風...
吹到頭都甩咁制呀..hahahaaa
租左隻vcd返屋企睇..阿嫂..
我覺得都幾好睇呀..
都唔係完全講黑社會既...
唔係我預期既咁..不過好過我預期諗既..hahahaa
睇到我眼濕濕..
好彩我冇係戲院睇姐/.""
話時話我都好耐冇睇喇..
依排有幾套鬼片我都想睇呀=.=""
對上個次都好耐啦我覺得.....

五點幾個時諗住去訓陣覺..
點知大姑姐打黎..話唔記得帶bobo張出世紙=.=
頂..邊有人去飛機都唔記得帶依樣野架..
佢六點上機..五點半打黎囉..
叫我落街fax張副本比佢..
好不願意咁落左去..勁大雨呀個時..
fax完之後佢打黎..
我從未聽過佢咁好語氣對我=0=...
唔該前唔該後...=.=""

今日bobo又飛..debbie又飛..!!
唔知佢地會唔會係機場相遇呢...hahhaa
bobo好無聊囉..飛去菲律賓..!!
飛完過去第二日就返黎=0=..!!
佢阿媽想佢入天主教小學..所以即飛去個邊受洗..!!
crazy...
如果有得比我揀..我唔會揀讀天主教..
我由幼稚園開始已經讀天主教學校..!!
見過好多表面友善..但內裡邪惡既sister..!!
拜金教會有咩咁好?!
天主教學校出黎既會貴d架>?!

哈..打開本簿仔...
miracle be the truth..!!
真係五位數..haha

台長: 心柔..!!
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文