24h購物| | PChome| 登入
2005-09-15 22:47:29| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

公司做節..~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

間公司真係好凍...
著幾多衫都仲係咁凍=.=""
lunch個時去左銀行開acc
搞左我勁耐啦...麻鬼煩呀=0=..!!!!!!!!
整完acc都搭九喇..去左麥記買左個包食..
仲買左杯熱朱古力飲..飲完即暖晒..
今日又有黎interview..
佢原來黎second in......~
我諗應該係請佢喇..佢入左老細房好耐=.=""
夜晚公司食飯做節..
除左我地之外仲有幾個生意人...
完全搭唔上嘴..
我一路食一路望住個電視機..有時佢地講笑我就笑兩聲
今日先知原來我老細係上海人=0=..
食左個比我拳頭還要大既壽包...不過好好食..
食完滯到上心口/.""

返到屋企見到阿夫係到剩電腦..
佢買左部新電腦同新MON返黎...
痴線架..屋企咁多部電腦=0=.....
每間房一部咩=.="""
夫仔真係錢丫......醒D黎洗下好喎/.""

台長: 心柔..!!
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文