24h購物| | PChome| 登入
2005-09-16 23:52:24| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

ohhhhhhhhhhhh

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日工作好似多野做左..
平時可以懶懶閒架麻..今日反而冇停過..
係臨收工前一個字冇野做坐係到玩手指=.=""
lunch個時又去左bank..尋日去左開acc唔記得拎錢出黎..
又未有eps..要排隊拎錢=.=
搵左好耐先搵到間美心..成個商場行晒先見到美心..
原來就係間bank後面..=.=...白行咁多路..
去到佢話買晒d冰皮..第二間先有..-.-""
諗住放工去第二間買..
點知匡仔阿媽打黎叫我唔好買=.=""
下奏有個男仔打黎叫我今晚返大埔等匡仔電話..
佢打唔打黎我都諗住入去架啦哈..!!

好彩今日準時收工..
即刻行去搭車..好快有307...平時等好耐圥有架=.=""
7點幾就去到大埔喇..
食完飯睇左陣電視..9點幾匡仔打黎.,..
傾15mins=.=....佢成日係到嘿嘿唉唉..
佢肥左10磅..一個月肥左咁多磅...好食好住,,!!
佢話仲有2個月就可以返黎..叫我唔洗擔心...
我好放心..起碼你好安全..hahaa..

我覺得自己好似變得靜左...冇咁多野講..
我每隔一排就會咁...
鍾意唔聽電話..
好多時電話響我都唔會即刻聽..由得佢響...
好似慣左一個人咁...
以前成日要人陪..宜家反而唔想人陪..
自己一個靜靜地咪算囉/.""

咁就過左4個禮拜喇...仲有8個禮拜.....
好想快快趣趣過埋去..
短短2個月...難唔到我既哈..!!!!!

台長: 心柔..!!
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文