24h購物| | PChome| 登入
2005-09-11 00:49:07| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

titanic

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚好夜先訓...
好煩呀個台..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今日訓到兩點先起身..
阿夫因為落街買野比cindy食..
所以買埋比我食..
hahaaa..又多一個公仔=3=

成個下奏好鬼悶..
玩下電腦傾下電話咁..
夜晚就落左去食飯..
遲左半個鐘先返到屋企睇titanic..!!
八點半做到十二點半=0=..4個鐘囉..
我記得我中一個時同d同學係戲院睇架..
個時仲坐好前...睇到暈船浪咁滯添=0=""
隔左咁多年睇返..
仍然覺得好感人...
我覺得好慘丫..我覺得慘既唔係男女主角唔可以起埋一齊..
而係覺得個歷史好慘../.""
唉..........好恐怖..!!

台長: 心柔..!!
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文