24h購物| | PChome| 登入
2005-09-19 15:27:48| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

中秋佳節..!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期六返半晏...
lunch同左伊榮去食野...
食完我就返屋企佢就返學...
我返屋企訓左陣晏覺..
訓完就起身沖涼準備出去食飯..
屋企做節...去左醉瓊樓食..
都唔好食既/.""""
食完我去左伊榮阿哥屋企..
玩貓貓狗狗..!!
我好鍾意隻搓圓禁扁既肥貓..hahahahaaaa..!!
一點幾就走人喇...

星期日十二點幾就起左身..
跟住出左去飲茶...搭枱囉要/.""
飲完茶去左ikea睇野..
要買個架同買多張電腦枱..我阿媽放要擺電腦..
唉..遲d上網一定好慢..
3部電腦share一條線=.=""
買完野返左屋企一陣又出去喇..
過將軍澳食飯做節==""
我地美心六點幾坐到十點囉=0=...
佢地講野多過食...口水多過茶..
我夜晚返左柴灣訓...
頂...訓左成晚都訓唔到-.-
三點幾雄父同珊姐姐返左黎..
同珊珊傾左陣佢就去左訓覺喇...
五點幾阿扁返黎=.=""
我返左佢間房佢要訓梳化哈哈..
我六點幾先訓得著囉/.""

訓到十二點幾就起身喇..
珊姐姐問我同唔同佢媽咪一齊去食野...
我話唔食..佢就出左去lu..~
我起身沖涼返屋企/."""

呵欠....好眼訓添...........
今晚好似同志偉佢地去食飯/.""

台長: 心柔..!!
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文