24h購物| | PChome| 登入
2005-09-21 22:03:31| 人氣111| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

你怎麼捨得我難過..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚好早就訓左喇..
十點幾就訓左..
返左工之後早左好多訓..
雖然返工唔辛苦..又唔洗我搬搬抬抬..
但係一放工成個人散晒咁好似=.=""
邊到都唔想去..剩係想返屋企..
哈哈日日放工都好肚餓..

宜家夜晚冇傾電話..
哈...雖然未至於不慣...但係好似爭咁d野..
不過可能係好事黎既..
起碼我返工唔洗成日恰眼訓丫..
依d野慢慢就習慣哈哈...
返工已經要成日打電話比人=.=..
返屋企咪慳返d口水囉hahaaa...

阿爺話比錢我喎...=0=
叫我比個acc佢..我諗住佢比幾舊水喎
不過佢話過一萬比我/.""
係咪咁益我呀.....hahahaaa
聽住先啦嘻嘻..!!

今日公司黎左個新同事..
男仔黎架..hahahahaahaaa...叫阿zen!!
返工聽收音機聽到首歌..
聽到首以前好鍾意既歌...唔知幾多年前喇都..舊到嘔..!!
but今日聽返都依然覺得好好聽..我仲停左我手上要做既野坐係到聽..
聽聽下有少少想喊..眼濕濕..>0

你怎麼捨得我難過

對你的思念是一天又一天 孤單的我還是沒有改變
美麗的夢何時才能出現 親愛的你好想再見你一面
秋天的風一陣陣的吹過 想起了去年的這個時候
你的心到底在想些甚麼 為甚麼留下這個結局讓我承受

最愛你的人是我 你怎麼捨得我難過
在我最需要你的時候 沒有說一句話就走
最愛你的人是我 你怎麼捨得我難過
對你付出了這麼多 你卻沒有感動過

台長: 心柔..!!
人氣(111) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文