24h購物| | PChome| 登入
2005-09-06 00:09:21| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

太累了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期六睡得不好,一早起身,頹下頹下又到下午,跟白臉到世華吃飯,再傾下計,之後就約埋擦膠諗住去篤波,痴線,排第30張... 唔好叫我明天先黎..

不過之後決定睇戲,我地買左龍咁威2 vcd 到我家看,哈,好鍾意龍威做警訊,唔知是咪好耐無笑過,都幾過癮.... ... miki 好可愛... 龍威就好啦,嘻嘻哈哈咩都無所謂...又睇得開..

好好的一個下午,笑片、橙汁、冷氣..... 人生如此,仲想點..

夜晚,拿了新眼鏡,之前那個眼鏡也戴了三年,是時候換了,人真是矛盾,一時希望自己睇清楚些,一些就想做人唔好咁清楚.... 不過都算完成了件心事..

回家途中,Ted打黎叫我去深圳搥骨,有人話friend叫到,但一個男仔有d驚,自己都想散下心,咪當見識下囉。返到屋企收拾一下就上去了,11點幾去到,搥兩個鐘....同Ted一齊永遠都笑不停,知道有人當年旅行時唔小心露械,仲要驚到自己坐船走,哈,咀都爆....

第一次搥骨,我這一身骨頭也是時候鬆一鬆了,見到個姐姐有d唔舒服,仲要咁辛苦佢,真是有些不好意思...

之後第二日整多個鐘腳底按摩,就去吃午飯了,行街行到5點幾就回家了...

沖完涼食完飯,好累.....feel到自己身心都差不多到了極限,聽聽下歌就睡著了,好享受睡到跟床融化一樣..
怎料睡不夠一個鐘就醒了,但唔知點解好精神wo,又唔死得,吹咩.......可能,當年的星星回來了...

歲月如歌....

P.S.鄭中基的"傷心的小鸚鵡"好正.....

台長: 星星
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文