24h購物| | PChome| 登入
2004-11-19 22:20:14| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

祖兒+克勤壓軸拉闊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日真係好好開心呀...我今日成日番學都笑左出理…因為我一諗起今日放學可以睇到拉闊就興奮死我啦一放學我就即刻番屋企..我就沖涼換衫啦..我竟然4個字就出得門口...好快呀...4點30我就上960啦..5點45到就去到銅鑼灣..會合明,弢仲有佢細路..我地行左一陣就去左食飯啦..今日真係好呀..我話哂事呀..我可以話食咩就食咩,,佢地連笑我都唔會呀...開心呀~~~佢地仲請我食飯tim...

食完之後我竟然發現我唔見左銀包..我就即刻番上去間野到睇啦...好彩搵得番..之後我地即刻去會展...7點30到就去到...我地見到有好多人呀...跟住我地就發覺黃區同埋綠區係好後ga….而好好彩我係坐紅區..雖然唔係最前..但係都唔錯啦..
起碼我睇到先啦...而且我地仲影到d相tim...正呀

8點30就開始啦..好開心..全部人一開始..都唔係好興奮..直情算幾靜呀..而且我身邊d人呢..好多都係d老老地ge人..我諗佢地都係四洲d員工..搞到無咩氣氛禁...
好彩佢地一開始唱歌大家都開始投入啦..而佢地一開始就唱左幾首人地ge合唱歌..真係唱功超掂呀..佢地話好似聽cd禁woo之後呢..就到祖兒自己唱自己幾首歌啦有分身術同心病..哈哈..我又跟住唱woo..點知呢..明就話我係理聽joey唱歌..唔係聽你ga woo搞錯呀..禁話人..禁人地勁high ma...

joey唱完就到hacken啦..佢又唱左兩首自己ge歌一首係空中飛人..同埋gigi作曲ge吻別的位置..佢無論高音定低音都可以唱得好好…初初以為佢唱完就走番入後台啦,,,點知原來唔係a…佢地竟然係通道兩邊出現啦…全部人都好似顛哂禁..係禁尖叫大叫…我地都唔例外..我同明係禁叫克勤….跟住佢架車理到我地到果時..我地仲叫得厲害..我發覺佢同我好近呀…幾個身位ja…開心死我啦…跟住佢地仲係到拋d禮物出理..好可惜我地接唔到啦…之後佢地就留係後面對住d黃綠區ge人勁唱快歌..好似一面之緣啦..同埋victory..仲有全身暑假…去到呢到..我地全部人都企哂係到..而且我同明就仲企上張椅到呀..叫到我命都無呀…哈哈..幾驚自己會跌落理呀…不過我係都要上呀.佢地升高左….所以要企高先睇得清楚好多呀…
跟住..之後就到joey由我地果邊經過啦..不過佢跑得好快呀!!!但都算睇到ge…yeah~~~

佢地番左上台之後…佢地就話要走..又話多謝…我地以為佢真係走tim..點知原來佢地呃人ga…佢地係後台度話..唔知拉闊興唔興end call ga…joey話唔知woo…跟住..佢地又走番出理..問我地依家幾多點呀..會唔會罰款ga….我地就話好早之ma…9點…其實果時已經10點…哈哈…之後佢地又出理..亙相唱大家d歌..
真係好得呀…唔知點形容….仲之就一個字正啦…

好快就到左尾聲..佢地兩個就唱左一首未播過ge…刻不容緩….好好聽呀…大家之後一定要dl 呀….係佢地合唱…我地仲錄低左tim a~~~~唱聽問我啦…
今次真係完lu..我地就走啦..但係由於有成7000人..所以好耐先行到出去…
弢同佢細路就同我&明分道揚鑣lu~~~

今次呢個show真係正到不得了..佢地話下次一齊開演唱會…我一定會買飛.睇haa…希望下次姑姐仲有飛俾我啦…哈哈..禁我地就可以再去睇啦…再近d就好啦~~~

台長: 尚未設定
人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文