24h購物| | PChome| 登入
2004-01-29 19:41:12| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

有時行到某個位就會咁~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嗯...我只係識叫你聽呢隻歌~因為我都唔知點同你講你知會明~你而家咁樣~我以前都試過~其實係得兩樣野簡~一就係~你避~但係你避的話你就唔可以理佢~無論佢有咩事你都唔可以理~如果唔係難受ge都係你自己~二就係~唔避~留係佢身邊無論發生咩事你都要陪住佢~只要係佢需要你ge時候你都要出現~不過講真ge~簡一會好d ge~因為咁樣~你過一排~你就會無事~但係要記住如果簡一ge~你就真係唔可以問~小小都唔問得~如果唔係咪又錯晒lor~
我知你會問我比我會簡咩~我會簡二~因為我傻嫁麻~如果要唔理佢~我做唔到~你知我成衰心軟~所以我簡二lor~
但係真係幾難受嫁~你諗下~當你望住佢同佢而家果個一齊好開心ge時候~心入面會好矛盾~因為你見到佢開心本應自己係開心ge~但係佢ge開心唔係為你~咁你又點解要為佢開心~佢開心都好d~如果佢地嘈交~你就慘勒~佢會同你講好多佢同佢果個之間ge事~好ge唔好ge~都會講~無論你幾唔想聽都好~你無得唔聽~因為你唔聽唔知件事係點~你幫佢唔到~但係你聽佢就會好辛苦~真係可以用心如刀割黎形容~忍得住去聽晒佢講ge野~你仲要去諗點幫佢~唔係求其諗下就算~係真認真咁諗~到你諗到之後佢地無事~又見到佢地開心返勒~我諗你估到~你會有咩感覺啦~
嗯...咁所以你係又唔傻又唔心軟果d人~你知你自己應該簡咩啦~我唔會幫你簡~因為呢個係你ge決定~我要講ge都講左勒~自己諗下啦~

你若要聽故事 我便會講 故事也許 說到地老天荒
然後你很失望 坐立亦不安 讓我換個話題 別要慌

要是你不快樂 對著我講 我做甚麼 可使你更開朗
變鬼臉 扮幼稚 這可愛是誰能幹 這小丑再無能 總可以來問安

是我蠢 未夠演技令情侶快樂過 你 這麼可愛的臉怎會讓我摸
是我蠢 令你選擇沉悶過 亦不稀罕可笑的我做甚麼 令你快樂不是我

我令你不快樂 你別怕講 你若要哭 不必故作嚮往
變魔法 換戲服 縱使偉大而無當 我都可祝福你 開心美麗健康

我蠢 我卻也知錯 ( 是我蠢 未夠演技令情侶快樂過)
離別我 有沒有幫助 ( 你 這麼可愛的臉怎會讓我摸)
無人能及我蠢(是我蠢) ( 令你選擇)沉悶過
亦不稀罕可笑的我做甚麼 令你快樂不是我

台長: toro
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文