24h購物| | PChome| 登入
2006-10-11 17:50:26| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唔想再係咁~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐都打日記~同返工一樣~好耐都無返工lu~
而家過緊ge生活就係三更窮五更貴~不過d錢都唔係我ge生活~好似個廢人咁~日日都係屋企~唔想去玩~係因為我唔去邊到玩都要朋友幫我比錢~我唔係覺得朋友會睇我唔起~只係我真係好唔習慣呢種生活姐~

有時真係覺得自己好無用~點解可以搵咁耐都搵唔到工~
其實之前睇過有好多工我都可以去見下~可惜我要就返學時間~真係唔知我係唔係唔應該去學英文~
真係開始唔知咩係啱咩係錯~本身我係諗住我會讀晒咁多級~不過而家讀埋個二級就算~
我唔想再比人話我晒時間~晒屋企錢~我唔想過住d要受氣ge生活~
我都會唔開心~我都有我ge壓力~我唔係一個出氣袋~

台長: toro
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文