24h購物| | PChome| 登入
2007-03-23 00:40:31| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

返工生活~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

真係好似好耐無打過日記lu~

聖誕前搵到份工返左六日半就已經頂唔順無做lu~一開始我都已經有心理準備會好辛苦~但係呢份工比我想像中更辛苦~我咁都做到六日半~我都覺得我真係痴左線~

好彩新年之後無耐就搵到份新工~都返左兩個月lu~等下個月等出糧之後我就可以還晒之前問人借ge錢lu~
而家返呢份工雖然人工係小d~時候又要返得長d~不過總算舒服啦~
日日都係返工~放工返屋企~有時都會有朋友黎鋪頭探下我ge~又有時都會去玩下咁~
呢個人生都幾悶~不過無法啦~返工ge生活就係咁嫁勒~

哈哈~有時有d客會問我~”你成日都一個人係到悶唔悶”~
我會答佢~”悶到想死~不過無法啦”~
有d又會問”好似日日都見到你~你無假放嫁?”
我會話”一個星期一日咁大把lor”~
之後佢地又會問”你返工時間咁長邊有時間拍拖?~你男朋友唔會炸刑咩?”
聽到佢地咁講我就想笑~之後我會答”咁唔駛拍拖咁咪唔駛時間lor~男朋友?哈哈~唔好玩啦”

”只係得一個人ge時候~有時會覺得寂寞~所以先要搵個人陪”
呢句說話幾日前唔知邊個同我講~係唔係因為怕寂寞所以先要搵人陪?咁搵到就等於唔寂寞?
有時就算有人係身邊陪住~都會有寂寞ge感覺~咁係唔係証明搵錯人呀?
哈哈~我總係覺得就算真係一個人~真係會寂寞又點呢~日子都係咁過嫁啦~
就因為我呢種想法~比身邊ge人話我~太過瀟灑~太過獨立~太過變能~女仔唔應該咁諗嫁~
好老實~我有咁ge諗法~可能係我太過識得保護自己~只要唔去希望有個人~可以令你唔寂寞~咁就算無呢個人~都無咩咁大不了姐~

”天生的孤獨就如必經宿命”

台長: toro
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文