24h購物| | PChome| 登入
2005-12-05 18:47:25| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

聖誕禮物~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

又一個星期lu~時候過得真係快~成個星期我做左好似好多做~但係又好似無咩點做過野~

上星期三~我同呀詩~呀子~3個人去行街~行左幾個鐘~佢地有好多收穫~雖然我淨係買左一樣野~不過對我黎講~一樣就已經好夠lu~

我買左我今年ge聖誕禮物~哈哈~好似好白痴咁~邊有人買禮物比自己~不過我真係好想要~

我記得細個果時~有幾年ge聖誕節~媽咪都有買呢樣比我做聖誕節禮物~其實本身我都唔係好記得嫁~不過果日返呢樣野~我就即刻想買~
而家d野真係比以前d靚~不過呢d只係表面~但係如果講內在~以前ge就好過而家lu~但係呢d都係我覺得姐~

呢個星期除左去街買左d我鍾意ge野之外~我都做左d我從來都無諗過要做ge野~我都唔知點解會咁嫁~其實有好多野我都唔係咁清楚~不過我唔會刻意去諗~因為我覺得有d野係要知ge時候唔駛諗都會知~~~

雖然呢排都係有人問我~一星期先見一都算拍拖?~我當然答佢地算啦~
但係好老實講ge如果係鍾意ge唔好話一個星期就算係一個月或者一年先見一次都唔會有問題~可能我真係唔係d咁痴身ge人啦~同埋有d野我自己知咪得lor~同埋我覺得幾時見一次唔係一個問題~重要ge係大家一齊ge時候開唔開心姐~至少我而家覺得開心咪得lor~

台長: toro
人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文