24h購物| | PChome| 登入
2006-07-21 14:24:48| 人氣44| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

書展~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日終於去左書展lu~本身以為無得去嫁~因為無錢~不過到最後都有得去~好開心~
今年同我去書展ge人係得意妹~我地以一個唔好蝕ge行法~行左4個鐘~但係都行唔晒~我地行到無心幾行~因為一來我地已經買左要買ge野~二來我地又攰又餓~
我去過三次書展~今年呢個書展係最ok ge一年~因為同我去ge人同我要睇ge野都差唔多~所以唔會行行下唔見左人要搵~同埋都唔算太多人~唔駛等同迫~而且時間多想點行都得~

突然諗返起幾年前~係人地口中連報紙都唔睇ge我~今時今日會想去書展~
我想得我第一次去書展係大前年ge時~都係因為無野做~某人話請我去我先去~我記得佢d朋友問過我”去到會買咩書?”
我答”唔知”
佢就問我”咁你平時鍾意睇咩書?”
我答”我平時唔睇書”
佢d朋友都覺得我個人好識講笑~但係我當時講ge都係真ge~我真係唔多睇書ge人~
到最後呀某人終於出聲話”係呀~佢真係唔睇書嫁~佢連報紙都要人地讀比佢聽”
可惜佢講完之後都係無人信~
果年我見一場去到就是但買左一本返屋企~可惜本書到而家都未見完~

上年係我同joey去~我地一收工就去~因為唔駛錢ge關係~勁多人~行左都唔知有無兩個鐘~就要走lu~行得好辛苦~不過都買左幾本書~呢d書都睇晒lu~


不過有d野都幾好笑~我同一般買書ge人唔同~因為人地係睇本書好唔好睇先買~而我呢~就係睇我鍾唔鍾意個書名~或者書面上面有無一句令我想睇本書而買~
只要有是但一樣~我唔會理本書係寫咩我都會買黎睇~

hehe~今年ge書展我真係去得好開心~多謝晒得意妹陪我去~~~
雖然係開心~不過又用去好多錢~哈哈~而家真係名副其實掙人周身債~

台長: toro
人氣(44) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

Joey
我今年未去
唔知有冇得去
好擔心份畢業功課= =”
唉...
2006-07-23 19:21:16
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文