24h購物| | PChome| 登入
2004-01-29 07:02:00| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

哈哈~迷上左lu~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我呢...原來呢...真係...真係...有...戀童僻ge~^^"
我之前都成日講~我有ge~不過我講下嫁炸~但原來係真ge~
哈哈~我真係好鍾意有孩子臉ge人嫁~不過講真ge~我一定唔會同d細過我ge人一齊ge~因為我識ge太多人細過我lu~而且好耐之前都講過唔會~咁所以咪唔會lor~唔係一陣比人話我果時講大話~同埋而家d細佬仔~太唔得勒~我覺得姐~有咩理由細過我~但高我幾個頭~同佢一齊行街~我似佢呀妹~有無攪錯呀~我最憎人高我咁多ge~我知我矮不過唔駛高我咁多呀~

bebe~死勒~死勒~我真係迷上左個有婦之夫呀~不過佢真係好得嫁~淨係識結他都得到咩咁啦~同埋佢個樣又好細個喎~而且佢笑果時真係好得ge~
哈哈~講左咁耐你估到邊個未呀~佢首新歌好聽ge~d詞寫得好呀~有骨ge~我鍾意呀~不過唔係佢寫ge^^"
開頭果n句好岩某d人聽ge~可惜佢唔係小姐啦~

我唔係你養果隻狗
唔識Sit Sit遞手幫你守住門口
講到尾 了解你未夠
明明有o野想講 點解講唔出口
點解你成日咁小器
要發小姐脾氣 不如你返屋企
對唔住 我怕玩唔起
我都唔想有朝一日會好憎你

沒有預算 這決定太早
這真相終於會被你猜到 oh ho...
又再重演 這套劇重演
祗想簡簡單單去 欣賞一齣好戲

逃避你 原諒我
根本不需要對我這麼好
遺下我 會發覺你更好過
我祗想一個 靜靜寂寂(渾渾噩噩)的過

係咪我 有D自閉症
點解成日都要逃避一段感情
我唔夠 你性格感性
始終唔係太過習慣比人同情
我想問你有冇共嗚
其實咁樣算係愛情 抑或友情
係唔係 應該停一停
其他我o地需要時間大家泠靜

台長: toro
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文